نرخ مصوب بلیط اتوبوس برای جابه‌جایی زائران اربعین از لرستان اعلام شد
کد خبر: 4162460
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶

نرخ مصوب بلیط اتوبوس برای جابه‌جایی زائران اربعین از لرستان اعلام شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان از جابه‌جایی زائران اربعین با ناوگان عمومی حمل و نقل اتوبوسرانی براساس نرخ مصوب اعلام شده خبر داد.

مرتضی شیروانی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان، مرتضی شیروانی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان، امروز، 23 تیرماه در یک گفت‌وگوی خبری که در اداره‌کل راهداری استان انجام شد، با بیان اینکه سفرهای اربعین از 27 مرداد تا 20 شهریورماه سال جاری انجام می‌شود، گفت: پیش‌فروش بلیط سفرهای اربعین از 21 مردادماه به‌صورت الکترونیکی با مراجعه به سایت آژانس‌های مسافرتی آغاز شده است؛ همچنین شرکت‌های حمل و نقل موظف هستند نسبت به پیش‌فروش حضوری بلیط اقدام کنند.

وی اضافه کرد: نرخ مصوب بلیط برای سفر اربعین از مبدأ خرم‌آباد تا مرز مهران برای اتوبوس‌های 25 نفره مبلغ 400 هزار تومان و برای اتوبوس‌های 32 نفره، 334 هزار تومان و برای اتوبوس‌های 44 نفره مبلغ 239 هزار تومان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان ادامه داد: نرخ مصوب بلیط برای سفر اربعین از مبدأ بروجرد تا مرز مهران برای اتوبوس‌های 25 نفره مبلغ 440 هزار تومان و برای اتوبوس‌های 32 نفره، 366 هزار تومان و برای اتوبوس‌های 44 نفره مبلغ 265 هزار تومان است.

شیروانی با بیان اینکه در صورت بروز تخلف، هم‌استانی‌ها می‌توانند موضوع را به نمایندگان مستقر در پایانه‌ها اطلاع دهند یا با تماس با سامانه 141 تخلف را گزارش کنند، تصریح کرد: مسیرهای پرترافیک اربعین بازنگری و نقاط پرحادثه‌ ایمن‌سازی شده است.

وی ضمن اشاره به اینکه برای جابه‌جایی زائران اربعین ایمنی سفر مورد نظر سازمان راهداری استان است، تأکید کرد: گشت‌های اربعین نیز 24 ساعته مسیر را رصد می‌کنند تا زائران به سلامت به مقصد برسند.

انتهای پیام
captcha