راه‌اندازی قطار یزد ـ خرمشهر ویژه زائران اربعین + فیلم
کد خبر: 4163624
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۶

راه‌اندازی قطار یزد ـ خرمشهر ویژه زائران اربعین + فیلم

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد با اشاره به برقراری قطار مسافری یزد ـ خرمشهر برای زائران اربعین حسینی، از پیش فروش بلیط این قطار  از امروز خبر داد.

محمدجواد ابوالحسینی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزدبه گزارش ایکنا از یزد، محمدجواد ابوالحسینی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد با توجه به برقراری یک رام قطار مسافری از مبدأ یزد به مقصد خرمشهر ویژه زائران اربعین حسینی گفت: این قطار روز پنجشنبه، نهم شهریورماه ساعت 16:30 از یزد به مقصد خرمشهر حرکت خواهد کرد و برگشت آن نیز روز سه‌شنبه، 14 شهریورماه ساعت 18:30 از مبدأ خرمشهر به سمت یزد برنامه‌ریزی شده است.

ابوالحسینی، قیمت بلیت این قطار از یزد به خرمشهر را 499 هزار و 350 تومان بیان کرد و افزود: زائران اربعین حسینی که تمایل دارند با قطار به این سفر معنوی مشرف شوند، می‌توانند از ساعت 10 صبح امروز، 29 مردادماه نسبت به خریداری بلیت اقدام کنند.

یادآور می‌شود محمد رستگاری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد نیز از اختصاص 200 دستگاه اتوبوس برای ارائه خدمات حداکثری به زائران اربعین حسینی خبر داد و نرخ اتوبوس 44 نفره از یزد به مقصد مرز چذابه را 651 هزار تومان، به مرز مهران 560 هزار تومان و به مرز شملچه 558 هزار تومان اعلام کرد.

انتهای پیام
captcha