نظارت بر واحدهای عرضه کالاهای اساسی در مسیر زائران اربعین
کد خبر: 4163658
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰

نظارت بر واحدهای عرضه کالاهای اساسی در مسیر زائران اربعین

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از نظارت بر واحدهای عرضه کالاهای اساسی در مسیر زائران اربعین حسینی خبر داد.

موکب اربعین

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، جمشید خدایاری، سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، با اشاره به نظارت بر واحدهای عرضه کالاهای اساسی در مسیر زائران اربعین، گفت: این بازدیدها و نظارت‌ها در عوارضی‌ها و مسیرهای زائران اربعین صورت می‌گیرد تا اقلام اساسی با کیفیت و با نرخ مصوب به دست مصرف کننده برسد.

وی اظهار کرد: بازرسان سازمان جهاد کشاورزی بر اساس این مهم در ۴۸ ساعت گذشته از واحدهای عرضه کالاهای اساسی در اتوبان قزوین – زنجان، عوارضی آبیک و بوئین‌زهرا بازدید کردند.

خدایاری با بیان اینکه این بازدیدها در قالب گشت مشترک صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: در این بازدیدها تعزیرات حکومتی، بسیج اصناف و بازرسان سازمان جهاد کشاورزی حضور دارند.

این مسئول در پایان بیان کرد: زائران محترم اربعین می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای عرضه کالاهای اساسی موضوع را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

انتهای پیام
captcha