حرکت بزرگ‌ترین کاروان پیاده‌روی اربعین اهواز به سمت کربلا
کد خبر: 4164367
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۱

حرکت بزرگ‌ترین کاروان پیاده‌روی اربعین اهواز به سمت کربلا

دقایقی پیش حرکت بزرگترین کاروان پیاده‌روی اربعین مردم اهواز به نام «مشایه الاهواز» از منطقه عین دو اهواز به سمت مرز چذابه و کربلای معلی آغاز شد.

کاروان پیاده‌روی خوزستانبه گزارش ایکنا از خوزستان، دقایقی پیش حرکت بزرگترین کاروان پیاده‌روی اربعین مردم اهواز به نام «مشایه الاهواز» از منطقه عین دو اهواز به سمت مرز چذابه و کربلای معلی آغاز شد.

اهالی مناطق مختلف اهواز از عصر روز گذشته، 31 مرداد خود را به این منطقه رساندند و شب را در آنجا بیتوته کرده و صبح امروز، یکم شهریور پیاده‌روی خود را آغاز کردند.

این کاروان پیاده‌روی در مسیر خود میهمان مردم حمیدیه، کوت سید نعیم، سوسنگرد، بستان و روستاها و مناطق مسیر چذابه خواهد بود.

زائران این کاروان از مناطق ملاشیه، گلدشت، کریشان، شهرک اهواز، شلنگ آباد، کوی سادات، مندلی، لشکرآباد و عین دو اهواز هستند.

این کاروان در مسیر خود وارد حمیدیه می‌شود، روز دوم به سمت دشت‌آزادگان می‌رود و پس از استقبال توسط موکب‌های مسیر، مهمان شهر کوت سید نعیم می‌شود و شب در این منطقه بیتوته خواهد کرد. پس از آن در روستاهای مسیر مورد استقبال قرار می‌گیرد و پس از آن نیز به سمت سوسنگرد حرکت می‌کند.

جمعه سوم شهریور کاروان پس از تودیع توسط مردم دشت آزادگان به سمت شهر بستان می‌رود و در این مسیر هم مورد استقبال روستاهای مختلف قرار می‌گیرد و مسیر خود را تا به مرز چذابه ادامه خواهد داد.

انتهای پیام
captcha