پرواز‌ لامرد به نجف راه‌اندازی شد + برنامه پرواز
کد خبر: 4165861
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۳

پرواز‌ لامرد به نجف راه‌اندازی شد + برنامه پرواز

دبیر ستاد اربعین حسینی استان فارس از راه‌اندازی پرواز‌های لامرد به نجف در ایام اربعین حسینی خبر داد و گفت: نخستین پرواز رفت و برگشت 9 شهریور انجام می‌شود.  

سیدمجتبی علوی، دبیر ستاد اربعین حسینی استان فارس

سیدمجتبی علوی، دبیر ستاد اربعین حسینی استان فارس در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به در پیش رو بودن اربعین حسینی و درخواست عده‌ای از زائران برای راه‌اندازی پرواز از جنوب استان به نجف اشرف، گفت: با همکاری شرکت کیش ایر، پرواز اربعینی از فرودگاه بین‌المللی لامرد در جنوب استان به شهر نجف کشور عراق راه‌اندازی شده و نخستین پرواز رفت و برگشت ۹ شهریور ماه انجام می‌شود. 

وی با بیان اینکه عملیات پرواز‌های اربعین حسینی از مبدا فرودگاه لامرد در سال جاری در قالب ۴ پرواز از تاریخ ۹ تا ۱۸ شهریورماه جاری برنامه‌ریزی شده است. افزود: بلیت پرواز‌های اربعین حسینی با نرخ مصوب از مقصد لامرد به نجف از درگاه فروش الکترونیکی شرکت کیش ایر قابل تهیه است.

علوی با اشاره به اینکه ظرفيت هر پرواز ١۵٠ نفر است، ادامه داد: فروش دیگر بلیط‌ها نیز از طریق سایت رسمی شرکت‌های هواپیمایی صورت می‌گیرد و هیچ‌گونه بلیتی در فرودگاه به فروش نمی‌رسد.

دبیر ستاد اربعین حسینی فارس در خصوص تمدید گذرنامه زائران برای سفر به عتبات عالیات عراق، گفت: زائرانی که گذرنامه رسمی دارند و مهلت اعتبار آن کمتر از دو سال بوده و یا به اتمام رسیده است می‌توانند با مراجعه به اداره گذرنامه در شهر شیراز واقع در بلوار مدرس، یا دیگر ادارات گذرنامه برچسب تمدید دریافت کنند.

وی در پایان تأکید کرد: میزان خروج دارو و همچنین نوع دارو در این پرواز‌ها محدودیت دارد، از زائران خواست قبل از مراجعه به فرودگاه با دانشگاه علوم پزشکی و یا مراکز درمانی هماهنگ باشند.

 
پرواز‌های لامرد به نجف
انتهای پیام
captcha