برپایی نمایشگاه جهاد تبیین در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 4169997
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷

برپایی نمایشگاه جهاد تبیین در کهگیلویه‌وبویراحمد

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح کهگیلویه‌وبویراحمد برپایی نمایشگاه جهاد تبیین را از برنامه‌های اجرایی هفته دفاع مقدس در سطح استان اعلام کرد.

نشست خبری معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح کهگیلویه‌وبویراحمد به مناسبت هفته دفاع مقدس

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، سعید برومندزاده، معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، 28 شهریورماه در نشست خبری، اظهار کرد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال با شعار «ما متحدیم» برگزار می‌شود که اجرای این برنامه‌ها متناسب با دومین کنگره ملی شهدای استان برنامه‌ریزی شده است.

وی با بیان اینکه در مجموع ۱۱۸ عنوان برنامه و ۴۸۷ ریزبرنامه در هفته دفاع مقدس امسال اجرا می‌شود، افزود: در حوزه رزمی و نظامی و نمایش اقتدار، رژه نیروهای مسلح در مرکز استان و ویژه‌برنامه و صبحگاه نیروهای مسلح در شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح کهگیلویه‌وبویراحمد شبیه‌سازی عملیات «کربلای۵» در طول هفته دفاع مقدس توسط تیپ ۴۸ فتح، اجرای برنامه شب‌های شیدایی با حضور فرماندهان هشت سال دفاع مقدس، برپایی نمایشگاه رزمی و نظامی در دهکده دفاع مقدس، برگزاری یادواره شهدای غرب و شمال‌غرب و گردهمایی رزمندگان این عملیات‌ها در یاسوج را از مهم‌ترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال بیان کرد.

برومندزاده تجلیل از 4 هزار نفر از پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس استان در روز ۲۹ شهریورماه همزمان با سراسر کشور، غبارروبی و عطرافشانی گلزارهای شهدا در سراسر استان، نواختن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس، اجرای گروه‌های سرود، برگزاری شب شعر و خاطره، تکریم و دیدار با خانواده‌های شهدا، همایش پیاده‌روی خانوادگی، برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی و هنری، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، حضور فعال بسیجیان در نماز جمعه، یادواره‌های شهدای حوزه‌ای، پایگاهی و شهرستانی، کارگاه‌های سواد رسانه‌ای، افزایش جمعیت و سبک زندگی اسلامی و کارگاه‌های پیشگیری از اعتیاد را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال عنوان کرد.

وی برپایی میز خدمت، اهدای 2 هزار بسته لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان، برگزاری اردوهای جهادی در مناطق روستایی و عشایری، برگزاری اردوهای جهادی دانش‌آموزی و دانشجویی در سطح استان، افتتاح ۱۶ واحد منازل سازمانی سپاه در شهرک ولایت، افتتاح ۷۱ پروژه نیروگاه خورشیدی و افتتاح ۹۹ پروژه آب‌رسانی در روستاها و همایش فعالان فرهنگی هنری با عنوان «مثل مصطفی» با حضور فعالان عرصه‌های تخصصی فرهنگ و هنر استان را از سایر این ویژه‌برنامه‌ها ذکر کرد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح کهگیلویه‌وبویراحمد در پایان گفت: در حوزه جهاد تبیین و روشنگری نیز اجتماع بزرگ جوانان نقش‌آفرین گام دوم انقلاب اسلامی در 5 مهرماه در سراسر استان به‌صورت هماهنگ با سراسر کشور برگزار می‌شود و همچنین برگزاری نشست‌های بصیرتی و برپایی نمایشگاه جهاد تبیین در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام
captcha