اهدای بسته‌های نوشت‌افزار به فرزندان زندانیان کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 4175611
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵

اهدای بسته‌های نوشت‌افزار به فرزندان زندانیان کهگیلویه‌وبویراحمد

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: با مشارکت ستاد اجرائی حضرت امام(ه) و بسیج سازندگی کهگیلویه‌وبویراحمد و خیران ۶۰۰ بسته آموزشی به فرزندان زندانی اهدا شد.

آئین توزیع بسته‌های نوشت‌افزار به فرزندان زندانیان

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌‌وبویراحمد، منصور بیژنی، مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان کهگیلویه‌‌وبویراحمد امروز، 24 مهرماه در آیین توزیع بسته‌های معیشتی به فرزندان زندانیان استان، اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده و با همکاری گروه جهادی شهید لاجوردی زندان‌های استان و مشارکت بسیج سازندگی سپاه فتح، ستاد اجرایی حضرت امام(ره) و همراهی خیرین و نیکوکاران ۶۰۰ بسته لوازم‌التحریر از طریق انجمن‌های سه‌گانه استان ما بین خانواده‌های نیازمند استان توزیع شد.

وی افزود: از آنجایی‌که سرپرست خانواده در زندان بسر می‌برد خود را مؤظف و مکلف به حمایت مادی و معنوی از خانواده‌های زندانی می‌دانیم لذا با سرکشی‌های مداوم و بررسی وضعیت خانواده‌های معسر زندانیان در حد توان نسبت به مرتفع کردن مشکلاتشان اهتمام جدی خواهیم داشت.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان کهگیلویه‌‌وبویراحمد اظهار کرد: ارزش ریالی این بسته‌های اهدایی ۳۰۰ میلیون تومان بوده که ما بین انجمن‌های دهدشت، گچساران و یاسوج بنا به جمعیت توزیع و به خانواده‌های نیازمند اهدا شد.

انتهای پیام
captcha