یادواره شهدای مدافع امنیت در پاتاوه برگزار شد
کد خبر: 4175681
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵

یادواره شهدای مدافع امنیت در پاتاوه برگزار شد

یادواره شهدای مدافع امنیت، شهیدان سیروس درخشان‌فر، مهدی امینی‌مهر و سینا آراسته در بخش پاتاوه برگزار شد.

یادواره شهدابه گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، باقر پسنده، مسئول گروه جهادی شهدای پاتاوه و طلایه‌داران ظهور استان کهگیلویه‌وبویراحمد امروز، 24 مهرماه در یادواره شهدای مدافع امنیت در پاتاوه، اظهار کرد: شهیدان مدافع امنیت برای آبیاری درخت تنومند انقلاب اسلامی جان خود را اهدا کردند و از خانواده خود گذشتند تا امنیت کشورمان حفظ شود.

همچنین، حجت‌الاسلام سیدمصطفی واهبی‌زاده، امام جمعه سی‌سخت نیز در این یادواره گفت: امروز آمریکا، اسرائیل و منافقان همیشه درصدد ضربه به نظام مقدس اسلامی بوده‌اند.دشمن در موضوع اخیر، جنگ ترکیبی تمام عیار را با تهدید و تحریم آمیخته بود که با هوشیاری مردم به شکست منجر شد.

وی اضافه کرد: وقتی دل‌های مردم با ایمان به خدا و ولایت آمیخته و گره خورده باشد، جبهه مقابل‌شان حتی با نیرو و تمام تجهیزات هم قادر بر مغلوب کردن آنها نمی‌شود.

امام جمعه سی‌سخت در ادامه بیان کرد: امروزه الگوی مقاومت، ایستادگی، عزت جوانان فلسطینی، لبنانی، یمنی و غیره امثال همین شهدای عزیز مدافع امنیت هستد که درس بزرگی به‌نام درس مقاومت و ایستادگی را به آن‌ها دادند.

حجت‌الاسلام واهبی‌زاده در پایان گفت: شهدا به عنوان قهرمانان واقعی و همیشه جاوید وطن و مشعل‌ فروزان غیرت، دینداری و آزادگی و پاسداران فرهنگ، دین و انقلاب هستند و در این راه با آگاهی جان خود را تقدیم کردند.

انتهای پیام
captcha