برگزاری چهل‌وششمین دوره مسابقات قرآن در یاسوج
کد خبر: 4175795
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹

برگزاری چهل‌وششمین دوره مسابقات قرآن در یاسوج

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف کهگیلویه‌وبویراحمد از برگزاری مرحله استانی چهل‌وششمین دوره مسابقات قرآن در فاطمیه بقعه امامزاده عبدالله(ع) یاسوج خبر داد.

سیدرضا منصوری، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه‌وبویراحمد

سیدرضا منصوری، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه‌وبویراحمد در گفت وگو با ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد درخصوص چهل‌وششمین دوره مسابقات قرآن اوقاف، اظهار کرد: مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات با حضور 180 نفر بانو و آقا در رشته‌های مفاهیم قرآن کریم، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه و رشته عمومی معارفی شامل ترجمه سوره‌های یاسین و الرحمن در 30 مردادماه سال‌جاری برگزار شد.

وی افزود: بیش از 60 نفر از این تعداد در رشته عمومی معارفی شامل ترجمه سوره‌های یاسین و الرحمن بوده که در مرحله شهرستانی برگزار و برگزیدگان معرفی شدند اما در دیگر رشته‌ها 26 نفر برگزیده به مرحله استانی راه یافته که قرار است پنج‌شنبه، 27 مهرماه در فاطمیه بقعه امامزاده عبدالله(ع) یاسوج برگزار شود.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه‌وبویراحمد با بیان اینکه این دوره از مسابقات با هدف ترویج معارف قرآنی برگزار خواهد شد، تصریح کرد: در هر رشته برگزیدگان به مسابقات کشوری راه می‌یابند. رؤسای محترم ادارات و دفاتر نمایندگی شهرستان‌های تابعه با قید فوریت اطلاع‌رسانی لازم را داشته باشند.

انتهای پیام
captcha