مرکز قرآنی در مارگون راه‌اندازی می‌شود
کد خبر: 4178267
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵

مرکز قرآنی در مارگون راه‌اندازی می‌شود

مدیر مؤسسه قرآنی سبطین دنا از راه‌اندازی مرکز قرآنی در مارگون در صورت تأمین اعتبار و حمایت‌های مالی و معنوی مسئولان در آینده نزدیک خبر داد.

مرکز قرآنی

محمود آسن، مدیر مؤسسه قرآنی سبطین دنا در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد درخصوص برنامه‌های 6 ماهه اول سال 1402، اظهار کرد: مؤسسه قرآنی سبطین دنا تحت پوشش سازمان تبلیغات اسلامی با حضور 3 مربی در حال فعالیت است.

وی با بیان اینکه کلاس‌های متنوع مؤسسه به علت عدم حمایت مسئولان و متولیان قرآنی تعطیل شدند، افزود: اکنون کلاس‌های حفظ و روخوانی در بقعه امامزاده سیدمحمد(ع) سی‌سخت با حضور بیش از 15 دختر در حال برگزاری است.

مدیر مؤسسه قرآنی سبطین دنا اضافه کرد: همچنین کلاس‌های حفظ و روخوانی در مکان استیجاری در یاسوج در حال برگزاری است، ضمن اینکه تجهیزاتی از جمله رایانه و وسایل صوتی نیاز مبرم مؤسسه است. در گذشته این کلاس‌ها در بقعه امامزاده عبدالله(ع) و مسجدالنبی(ص) یاسوج برگزار می‌شد، اما به علت عدم همکاری اوقاف و امور خیریه منحل شدند. 

آسن در ادامه با اشاره به برگزاری این کلاس‌ها در مدارس شهرستان مارگون، از راه‌اندازی مرکز قرآنی در این شهرستان در صورت تأمین اعتبار و حمایت‌های مالی و معنوی مسئولان در آینده نزدیک خبر داد.

وی با بیان اینکه کلاس‌های حفظ و روخوانی با شرکت 10 دختر در مسجد مزدک برگزار شد، بیان کرد: همچنین این کلاس‌ها با شرکت بیش از 40 نفر دختر و پسر با اعطای مدرک از سازمان تبلیغات اسلامی در مسجد تنگاری دشتروم برگزار شد.

مدیر مؤسسه قرآنی سبطین دنا از راه‌اندازی مؤسسه زبان آسمان با شرکت 30 بانو و آقا در همه رده‌های سنی در نجف‌آباد بویراحمد خبر داد و تصریح کرد: مکالمه زبان عربی و انگلیسی در این مؤسسه آموزش داده می‌شود.

آسن در پایان با انتقاد از ادارات دولتی در عدم حمایت مالی و معنوی از برنامه‌ها و فعالیت‌های قرآنی، گفت: با وجود رایزنی با خیران و دستگاه‌ها، هیچ همکاری‌ صورت نگرفته است.

انتهای پیام
captcha