اجرای پویش «هلال رحمت» در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 4206814
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۹

اجرای پویش «هلال رحمت» در کهگیلویه‌وبویراحمد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه‌وبویراحمد از اجرای پویش «هلال رحمت» در این استان به مناسبت ماه مبارک رمضان و عید نوروز خبر داد.

توزیع بسته معیشتی بین نیازمندان

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، کاظم فلاحی‌دوست، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، سوم فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران، گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان و عید نوروز با کمک ۱۰ میلیارد ریالی یک حامی و نیکوکار تهرانی، اقلام غذایی به‌صورت عمده و با قیمت مناسب‌تر خریداری و هزارو 500 بسته معیشتی با همکاری داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان کهگیلویه و بویراحمد آماده و بین شعب این جمعیت تقسيم شد.

وی افزود: این بسته‌ها با هدف حمایت از امنیت غذایی اقشار آسیب‌پذیر و ساکنان مناطق محروم روستایی و محلات کمتر برخوردار و حاشیه‌نشین شهری در کهگیلویه‌وبویراحمد، در میان خانواده‌های از پیش شناسایی شده در سراسر استان توزیع می‌شود.بسته‌های توزیعی شامل برنج، روغن، رب گوجه، چای، قند و مارکارونی که توزیع آن آغاز شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه‌وبویراحمد در پایان گفت: جمع‌آوری اقلام غذایی از محل کمک خیرین و توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و هموطنان نوع‌دوست می‌توانند کمک‌های خود را به پویش هلال رحمت از طریق کد دستوری #۳۱۱۲ به جمعیت هلال احمر اهدا کنند.

انتهای پیام
captcha