حسنین الحلو: برای جذب قشر خاکستری لباس روحانیت نپوشیدم
کد خبر: 4206837
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۹

حسنین الحلو: برای جذب قشر خاکستری لباس روحانیت نپوشیدم

قاری شناخته شده عراقی گفت: حوزه‌های علمیه قم و نجف تاثیر بسزایی در تربیت نخبگان و مربیان قرآنی داشته و بنده نیز طلبه و ثمره تلاش‌های اساتیدی از قم و نجف می‌باشم و با اینکه اشتیاق فراوان به پوشیدن لباس روحانیت دارم، ولی به خاطر جذب قشر خاکستری جامعه از این آرزوی خود گذشته‌ام.

به گزارش ایکنا، در سومین شامگاه فروردین در نمایشگاه بین المللی قرآن، نشست قرآنی با موضوع «تاثیر برنامه‌های قرآنی در خانواده» با حضور حسنین الحلو؛ قاری عراقی در غرفه مجتمع بین الملل حوزه‌های علمیه برگزار گردید.

وی در این نشست بیان کرد که حوزه‌های علمیه قم و نجف تاثیر بسزایی در تربیت نخبگان و مربیان قرآنی را داشته و بنده نیز طلبه و ثمره تلاش‌های اساتیدی از قم و نجف می‌باشم و با اینکه اشتیاق فراوان به پوشیدن لباس روحانیت دارم، ولی به خاطر جذب قشر خاکستری جامعه از این آرزوی خود گذشته‌ام.

وی در ادامه اظهار داشت: نکته مهمی که بنده در ایران مشاهده نمودم و نظیر آن را در هیچ کشوری سراغ ندارم، اهتمام خانوادگی جامعه ایرانی به حضور در مکان‌های قرآنی مانند نمایشگاه قرآن، برنامه قرآنی محفل و دیگر مراسم قرآنی است.

وی همچنین اشاره کرد: بنده خادم عتبه عباسیه هستیم و در واحد قرآن عتبه به فعالیت‌های قرآنی مانند آموزش و روخوانی به همراه حفظ و تفسیر برای کودکان، نوجوانان و جوانان و همچنین تحقیق و تألیف کتاب‌های مختلف در زمینه قرآن می‌پردازیم.

انتهای پیام
captcha