توزیع 180 هزار جلد قرآن توسط اداره امور اسلامی شارجه
کد خبر: 4208223
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۳

توزیع 180 هزار جلد قرآن توسط اداره امور اسلامی شارجه

اداره امور اسلامی امارت شارجه از چاپ و توزیع 180 هزار جلد قرآن کریم خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از الوطن، اداره امور اسلامی شارجه از توزیع 180 هزار نسخه قرآن کریم که این اداره نظارت بر چاپ آن را برعهده داشته است، خبر داد.

این اداره با بیان این خبر اعلام کرد که چاپ و توزیع این قرآن‌ها برای شادی روح شیخ خالد بن سلطان بن محمد القاسمی انجام شده و بین مساجد، مردم و سازمان‌ها و نهادهای دولتی و مراکز حفظ قرآن کریم توزیع شده است.

عبدالله خلیفه یعروف السبوسی، رئیس اداره امور اسلامی شارجه، از توجه و حمایت فراوان شیخ دکتر سلطان بن محمد القاسمی، عضو شورای عالی و حاکم شارجه، از این اداره و کار بزرگی که در آن انجام می‌شود، قدردانی کرده و توجه و اهتمام به چاپ و انتشار قرآن کریم و نیز استفاده از فناوری‌های جدید برای توسعه علوم قرآنی را تحسین کرد.  

وی خاطرنشان کرد: قرآن‌هایی که توزیع شده است، به خط عثمان طه و با روایت حفص از عاصم بوده است و امور مربوط به آن زیر نظر کمیته ممیزی قرآن این اداره کل شامل گروهی نخبه از علمای متخصص قرائت و علوم قرآنی انجام شده است.

وجه تمایز نسخه‌های قرآنی که توزیع شده، کیفیت بالای کاغذ، رنگ‌ها و اندازه‌های متنوع آن است که همه اقشار جامعه را در نظر می‌گیرد. ضمن اینکه معانی واژگان قرآن کریم را هم شامل می‌شود.

انتهای پیام
captcha