روز قدس متعلق به همه انسان‌های آزاده است
کد خبر: 4208599
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۲

روز قدس متعلق به همه انسان‌های آزاده است

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: روز جهانی قدس متعلق به همه انسان‌های آزاده و وجدان‌های بیدار است.

راهپیمایی روز قدسرقیه موسویان مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در آستانه برپایی راهپیمایی روز قدس قرار گرفته‌ایم، این روز را متعلق به همه ملت‌های جهان به ویژه وجدا‌ن‌های بیدار و انسان‌های آزاده دانست.

وی ضمن ابراز تاسف از اینکه درندگی بی‌پایان وحوش رژیم صهیونیستی را شاهد هستیم، ادامه داد: ملت‌های مسلمان عزم خود را جزم کرده‌اند، تا با حضور پرشکوه خود راهپیمایی تاریخی و دشمن‌شکن را در روز قدس خلق کنند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: در روز جهانی قدس حماسه‌ای از جنس انسانیت، شرافت، عدالت و غیرت خلق خواهد شد، به طوری که فریاد رسای مظلومیت غیرقابل وصف و غیرقابل‌انکار ملت مظلوم فلسطین و غزه خواهیم بود.

وی ادامه داد: ندای آسمانی «هل من ناصر ینصرنی» حضرت امام حسین(ع) در عاشورای تاریخ و کربلای جهان همچنان طنین‌انداز است، پس باید به هوش باشیم و برای یاری مستضعفین بشتابیم.

موسویان ضمن محکومیت جنایت‌های بی‌شمار و ادامه‌‌دار رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی از اقشار مختلف مردم به ویژه مادران و خواهران انقلابی برای حضور حداکثری در راهپیمایی فردا دعوت به عمل آورد.

انتهای پیام
captcha