هزار واحد مسکونی روستایی چالدران مقاوم‌سازی می‌شود
کد خبر: 4210450
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۰
فرماندار چالدران:

هزار واحد مسکونی روستایی چالدران مقاوم‌سازی می‌شود

محمدرضا عبدالله‌نژاد گفت: امسال بیش از یک هزار واحد مسکونی در روستاهای چالدران در برابر خطرات ناشی از زلزله مقاوم‌سازی خواهد شد.

محمدرضا عبدالله نژاد فرماندار چالدرانبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، محمدرضا عبدالله‌نژاد، فرماندار چالدران ۲۶ فروردین در کارگروه تامین مسکن با اشاره به اینکه امسال بیش از یک هزار واحد مسکونی در روستاهای چالدران در برابر خطرات ناشی از زلزله مقاوم‌سازی خواهد شد، اظهار کرد: برای مقاوم‌سازی هر یک از واحدهای مسکونی ۳۵۰ میلیون تومان تسهیلات کم‌بهره پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه اجرای طرح نهضت ملی مسکن نیز در چالدران شروع شده است، افزود: در قالب این طرح هفت هکتار زمین در سه نقطه شهر چالدران از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زیر ساخت‌های لازم در دست اجرا است. 

فرماندار چالدران با اعلام اینکه در قالب این طرح نقشه اجرایی ۱۶۰ قطعه برای ۳۲۰ نفر واجد شرایط آماده شده است ادامه داد: در شهر آواجیق نیز به وسعت چهار هکتار و در روستاهای قره آغل، اینجه و قره جوران به وسعت چهار و نیم هکتار مقدمات اجرایی اجرای این طرح فراهم شده است.

وی گفت: افراد واجد شرایط و روستاییان می توانند جهت بهره‌مندی از مزایای طرح به ادرات مسکن و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چالدران مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha