رقابت ۹۰۰ دانش‌آموز زنجانی در مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت
کد خبر: 4211405
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۵

رقابت ۹۰۰ دانش‌آموز زنجانی در مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان زنجان گفت: در مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز بیش از ۹۰۰ دانش‌آموز و ۱۴۰ فرهنگی رقابت خواهند کرد.

مسابقات قرآن و عترت دانش آموزی

حسین میرزایی معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، با اشاره به برگزاری مرحله استانی مسابقات ۱۴ گانه قرآن، عترت و نماز، گفت: بعد از دو سال مسابقات مرحله استانی در همه رشته‌ها به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

وی با توضیح اینکه در مرحله استانی مسابقات قرآنی عترت و نماز بیش از ۹۰۰ دانش آموز و ۱۴۰ فرهنگی رقابت خواهند کرد، افزود: نهمین دوره مسابقات فرهنگیان در ۵ رشته قرائت تحقیق، حفظ ۱۰ جز، حفظ کل قرآن کریم، نهج‌البلاغه و روش تدریس احکام با شرکت ۱۴۰ همکار فرهنگی در تاریخ  هشتم اردیبهشت در کانون فرهنگ تربیتی سهروردی زنجان برگزار خواهد شد.

معاون پرورشی فرهنگی اداره کل آموزش‌وپرورش استان زنجان همچنین در مورد چهل و دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز، اضافه کرد: در مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن ،عترت و نماز دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم، دانش‌آموزان دختر در ۱۴ رشته و دانش‌آموزان پسر در ۱۵ رشته به رقابت خواهند پرداخت.

وی با توضیح اینکه دانش‌آموزان ابتدایی نیز  در رشته حفظ کل قرآن کریم بصورت حضوری در تاریخ‌های ۹ و ۱۰ اردیبهشت‌ماه در کانون سهروردی و دارالقرآن ولایت زنجان رقابت خواهند کرد، متذکر شد: برگزیدگان این مسابقات به تعداد ۵۰ نفر جهت شرکت در مرحله کشوری به مسابقات اعزام خواهند شد.

انتهای پیام
captcha