سپاه بازوی توانمند ملت ایران در برابر استکبار جهانی است
کد خبر: 4211571
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۷
فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) کرمانشاه:

سپاه بازوی توانمند ملت ایران در برابر استکبار جهانی است

سردار بهمن ریحانی با بیان اینکه دستاورد‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگرفته از رسالت پاسداری است، گفت: سپاه پاسداران بازوی توانمند ملت ایران در صیانت از عزت، اقتدار و سربلندی این مرزوبوم و حفاظت از کیان اسلام و انقلاب در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی است.

سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه

سردار بهمن ریحانی، فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران اظهار کرد: سپاه پاسداران مولود مبارک انقلاب اسلامی است که تمامی هدف و توانش تحکیم پایه‌های اقتدار و استقلال ملت بزرگ ایران است. امروز سپاه پاسداران بازوی توانمند ملت ایران در صیانت از عزت، اقتدار و سربلندی این مرزوبوم و حفاظت از کیان اسلام و انقلاب در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی است.

وی با اشاره به عملیات غرورآفرین «وعده صادق»، افزود: وعده صادق تنها گوشه‌ای از توانمندی سپاه همیشه سرافراز را به رخ جهانیان کشید و غلبه حق بر باطل و پیروزی نور بر ظلمت وعده راستین خداوند بود که آرامش و اطمینان را نصیب ایران و ایرانی کرد و هراس و وحشت و خفت را سهم رژیم جعلی و حامیان جنایتکار این رژیم غاصب کرد.

ریحانی ادامه داد: سپاه پاسداران در طول بیش از چهار دهه گذشته، کارآمدی و توانمندی خود را در مقابله با توطئه‌های دشمنان انقلاب و تأمین نظم و امنیت ایران اسلامی به اثبات رسانده و در کنار آن با انجام اقدامات اثرگذار در عرصه‌های سازندگی، عمران و آبادانی به یکی از پایه‌های اصلی خدمت به مردم تبدیل شده است.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) کرمانشاه بیان کرد: خدای متعال را شاکریم که توفیق خدمت به مردم را به پاسداران عطا کرد و این خدمتگزاری مدال افتخاری بر سینه پاسداران و بسیجیان است.

وی سپاه را نمونه مجسم خودباوری و عدم وابستگی به غرب و ترویج تفکر استقلال‌طلبی دانست و افزود: توسعه و اعتلای ایران اسلامی در تمامی عرصه‌ها از اهداف والای سپاه است و تاکنون با اجرای طرح‌های بزرگ در سراسر کشور در این عرصه دستاورد‌های بی‌شمار و ارزشمندی را کسب کرده است.

ریحانی در پایان با اشاره به اینکه سپاه نیروی مولد انقلاب اسلامی در تمامی عرصه‌هاست، گفت: تجربه اقدامات سپاه در طول چهار دهه گذشته تاکنون به‌ویژه در عملیات «وعده صادق» نشان داد که سپاه نماد اقتدار، قدرت و پایداری ملت ایران و نظام اسلامی است و با گذشت ۴۴ سال از عمر پر برکت این نهاد مردمی و خدمتگزار می‌توان این جمله معروف و ماندگار امام راحل را که فرمودند «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود» را درک کرد.

انتهای پیام
captcha