راه‌اندازی تشکل‌های معلم‌محور با عضویت 11500 معلم در فارس
کد خبر: 4211796
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۳

راه‌اندازی تشکل‌های معلم‌محور با عضویت 11500 معلم در فارس

مدیرکل آموزش و پرورش فارس از راه‌اندازی چهار تشکل معلم‌محور با عضویت بیش از 11 هزار و 500 معلم در این استان خبر داد.

فرشید قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش فارسبه گزارش ایکنا از فارس، فرشید قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش فارس امروز، سوم اردیبهشت‌ماه در نشست تشکیلاتی تشکل‌های معلم‌محور استان فارس گفت: در راستای بهره‌مندی از خرد جمعی اقدام به راه‌اندازی تشکل‌های معلمی در استان فارس کردیم و در گام نخست توانستیم چهار تشکل معلمان قوی ۱۴۱۴، کنگره استانی معلمان انقلاب اسلامی، معلمان جوان ایران و معلمان راهیان تحول را با عضویت بیش ۱۱ هزار و ۵۰۰ معلم تشکیل دهیم البته این آمار به بیش از ۲۰ هزار نفر افزایش خواهد یافت.

وی از ترسیم نقشه راه سه ساله آموزش و پرورش فارس خبر داد و افزود: در این تشکل‌ها سعی کردیم با عضویت معلمان جوان، از ایده‌ها و ابتکارات آن‌ها در ترسیم برنامه سه ساله ترسیم شده بهره‌مند شویم، بنابراین اگر از خرد جمعی در برنامه‌ها استفاده کنیم، قطعاً کارهای بزرگی انجام می‌شود.

قاسمی گفت: شروع کردن، استمرار داشتن همراه، بهبود مداوم، نظم و انضباط و برنامه داشتن، چهار شاخصه‌ای است که در مسیر ترسیم شده تعلیم و تربیت به ما کمک می‌کند تا این راه را با موفقیت طی کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با اشاره به اهمیت استفاده از نیروهای جوان بیان کرد: وجود مؤثر معلمان جوان در سطح استان، باعث می‌شود تا آموزش و پرورش فارس حرف‌ها برای گفتن داشته باشد، بنابراین نتیجه کارها بسته به تلاش این معلمان دارد.

وی با بیان اینکه بینش، دانش، کرامت و مهارت‌هایی که معلمان عضو تشکل‌های معلم‌محور استان از آن برخوردار هستند، می‌تواند الگوی سایر معلمان کشور شود، تصریح کرد: در قله بودن اتفاقی نیست بلکه این ویژگی و تلاش‌ها فراوان است که باعث شده است تا رهبر معظم انقلاب اصطلاح در قله بودن را به استان فارس نسبت دهد.

انتهای پیام
captcha