کنکور سراسری با حضور ۲۰ هزار داوطلب در چهارمحال‌وبختیاری برگزار می‌شود
کد خبر: 4211828
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۷

کنکور سراسری با حضور ۲۰ هزار داوطلب در چهارمحال‌وبختیاری برگزار می‌شود

رئیس دانشگاه شهرکرد گفت: نوبت اول آزمون سراسری با رقابت ۲۰ هزار و ۲۵ داوطلب در ۱۳ حوزه امتحانی در استان چهارمحال و بختیاری برگزار خواهد شد.

کنکور سراسری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی دانشگاه شهرکرد، نشست هماهنگی و هم‌افزایی برگزاری کنکور سراسری نوبت اول در چهارمحال وبختیاری به میزبانی دانشگاه شهرکرد امروز، سوم اردیبهشت ماه با حضور رئیس دانشگاه شهرکرد به‌عنوان نماینده وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در برگزاری کنکور سراسری برگزار شد.

یاسر پیرعلی، رئیس دانشگاه شهرکرد در این جلسه اظهار کرد: امیدواریم با همکاری دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش و تمهیدات اندیشیده شده، شاهد برگزاری کنکور دقیق و سالم دیگری در استان باشیم.

نماینده وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس نمایندگان تام‌الاختیار استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: قبل از برگزاری کنکور، از حوزه‌های برگزاری بازدید خواهیم داشت و همه توان خود را به کار برده‌ایم تا نوبت اول آزمون برای داوطلبان در استان بدون مشکل برگزار شود.

وی تصریح کرد: نوبت اول آزمون سراسری با رقابت ۲۰ هزار و ۲۵ داوطلب در ۱۳ حوزه امتحانی در استان چهارمحال و بختیاری برگزار خواهد شد که  از این تعداد ۸۱۷۹ نفر در شهرستان شهرکرد، ۴۵۳۴ نفر در شهرستان لردگان، ۲۶۷۰ نفر در شهرستان بروجن، ۲۷۶۵ نفر در شهرستان فارسان، ۷۷۳ نفر در شهرستان اردل، ۷۱۰ نفر در شهرستان خانمیرزا، ۴۰۵ نفر در شهرستان کیار، ۳۷۶ نفر در شهرستان بن و ۲۲۷ نفر در شهرستان کوهرنگ، در روزهای پنج شنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت‌ماه سال‌جاری، با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام
captcha