ارسال بیش از ‌160 اثر به سوگواره عکس عاشورایی بهمئی
کد خبر: 1325299
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۱

ارسال بیش از ‌160 اثر به سوگواره عکس عاشورایی بهمئی

گروه هنر: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهمئی گفت: بیش از ۱6۰ اثر به اولین سوگواره عکس عاشورایی در این شهرستان ‌ارسال شد.


امین درخشان، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهمئی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه ‌و بویراحمد، گفت: از مجموعه تصاویر گرفته شده عکاسان از صحنه‌های مختلف عاشورای بهمئی 167 اثر به دبیرخانه نخستین سوگواره عکس عاشورای این شهرستان ارسال شد.



وی اظهار کرد: خلق آثار و به نمایش گذاشتن صحنه‌های عاشورایی مهم‌ترین یادآور زیبایی‌ها ابعاد و زوایای واقعه عاشورا و تبیین آن به جامعه امروزی است.



‌سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهمئی با بیان این‌که برای نخستین بار سوگواره عکس عاشورایی در بهمئی برگزار شد، افزود: این سوگواره با همکاری انجمن فیلم و عکس بهمئی و با هدف خلق جلوه‌های عاشورایی با مشارکت بسیار خوب عکاسان شهرستان انجام شد.



‌درخشان عنوان کرد: مجموع آثار رسیده به دبیرخانه سوگواره توسط یکی از کارشناسان خبره عکس که سابقه داوری در سطح استان را دارد داوری و به سه عکاس برتر جوایزی اهدا می‌شود.



‌وی از برپایی نمایشگاه عکس عاشورایی در روز اربعین حسینی خبر داد و خاطرنشان کرد: از مجموعه تصاویر رسیده به دبیرخانه سوگواره عکس، تصاویر با کیفیت و دارای جلوه برتر عاشورایی چاپ و در قالب نمایشگاه در معرض دید مردم قرار می‌گیرند.

captcha