یادواره 58 شهید چاروسا در قلعه‌رئیسی برگزار شد
کد خبر: 1329921
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۲

یادواره 58 شهید چاروسا در قلعه‌رئیسی برگزار شد

گروه هنر: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه گفت: یادواره 58 شهید بخش چاروسا امروز، 12 اذر با حضور خانواده شهدا و رزمندگان، مسئولان در قلعه رئیسی برگزار شد.


بهنام صمدی‌فرد، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه ‌و بویراحمد، گفت: یادواره 58 شهید بخش چاروسا امروز، 12 آذر در قلعه‌رئیسی برگزار شد که هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا زنده‌ نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان است و همه ما موظفیم در راستای ارج نهادن به مقام والای شهدای گرانقدر گام برداریم.



وی برگزاری یادواره شهدا را اقدامی مؤثر برای بیان ابعاد زندگی شخصی و دیدگاه‌های آن بزرگمردان تاریخ و آشنائی هرچه بیشتر مردم با رزمندگان، شهدا و ایثارگران و ادای دین به رزمندگان‌، ایثارگران و شهدا دانست.



رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه عنوان کرد: امروزه باید با پیروی از آرمان‌های امام خمینی‌(ره) و ادامه دادن راه شهدا موجب سربلندی کشورمان در تمام دنیا باشیم و عزت، سربلندی و استقلال ملت ایران و جمهوری اسلامی ایران مرهون خون شهدا، رزمندگان اسلام و خانواده‌های آنان است.



صمدی‌فرد ابراز کرد: شهیدان ذخایر معنوی نظام و انقلاب هستند و با برگزاری یادواره حق شهدا و چگونگی ادای این حق برای مردم روشن می‌شود.



رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه خاطرنشان کرد: اقتدار و استقلال این نظام مرهون خون شهدا، تحمل رنج‌‌ها و مشقت‌‌های رزمندگان، صبر و استقامت خانواده‌‌های معظم آنان است و امروز وظیفه همه ماست که در ادامه راه شهدا و انتقال دستاوردهای دفاع مقدس به نسل جوان تلاش داشته باشیم.

captcha