به گزارش خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، جمشید ارسلانجو، معاون فرهنگی ـ اجتماعی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 19 اردیبهشتماه در حاشیه راهاندازی تلویزیون شهری بسیج در یاسوج پخش برنامههای فرهنگی را از مهمترین اهداف راهاندازی این تلویزیون شهری دانست و گفت: یکی از اهداف مهم سپاه اجرای برنامههای فرهنگی از طریق تبلیغات محیطی است.
وی با تأکید بر اینکه سپاه بهدنبال کار فرهنگی است نه درآمدزایی، افزود: سپاه به دنبال رقابت با هیچ کدام از شرکتهای اقتصادی و بخش خصوصی نیست.
معاون فرهنگی ـ اجتماعی سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد یکی از برنامههای مهم این تلویزیون شهری را پخش تیزرهای فرهنگی و مطالب دینی برشمرد و اظهار کرد: یکی از راههای مهم مبارزه با جنگ نرم دشمن در برهه کنونی سلاح تبلیغات است که امیدواریم بتوانیم با بهکارگیری چنین ظرفیتهایی در برابر تیرهای زهر آگین دشمن صفآرایی کنیم.
ارسلانجو هزینه برآورده شده برای نصب این تلویزیون شهری را 110میلیون تومان دانست و بیان کرد: این تلویزیون شهری با همکاری و مساعدت سردار بوعلی، فرمانده سپاه فتح و مسئولان سازمان بسیج در مدت دو ماه تهیه و در شهر یاسوج نصب شد.
وی با اشاره به نصب بیلبوردهای جدید سپاه فتح استان در سراسر شهرهای استان تا پایان سال، یادآور شد: در حال حاضر فضایی افزون بر 200متر بیلبورد برای نصب بنرهای فرهنگی در سطح شهر یاسوج وجود دارد.