رشادت ملت ایران تهدیدهای دشمنان علیه کشور را بی‌نتیجه کرده است
کد خبر: 3336532
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵

رشادت ملت ایران تهدیدهای دشمنان علیه کشور را بی‌نتیجه کرده است

گروه سیاسی: جانشین قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیا‌(ص) گفت: تهدیدهای نظامی و تحریم‌های اقتصادی دشمنان علیه ملت ایران بی‌نتیجه است، چراکه رشادت‌های بی‌نظیر مردم این کشور از اوایل پیروزی انقلاب تاکنون و به‌ویژه در دوران هشت سال دفاع مقدس برای دنیا به اثبات رسید.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، عظیم ابراهیم‌پور، جانشین قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیا‌(ص) روز گذشته، ششم مردادماه در سومین یادواره 18 شهید منطقه سرکوهکی کهگیلویه و بویراحمد با عنوان ایل ماندگار که در حسینیه ثارالله یاسوج برگزار شد، اظهار کرد: تهدیدهای نظامی و تحریم‌های اقتصادی دشمنان علیه ملت ایران بی نتیجه است، چراکه رشادت‌های بی‌نظیر مردم این کشور از اوایل پیروزی انقلاب تاکنون و به‌ویژه در دوران هشت سال دفاع مقدس برای دنیا به اثبات رسید.
وی با بیان خاطراتی از دفاع مقدس و روح ولایتمداری که در بین جوانات ایرانی وجود دارد، بیان کرد: جوان ولایتمدار ایرانی برای ولایت سر می‌دهد و در برابر استکبار مانند کوه استوار ایستاده است.
جانشین قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیا‌(ص) سرلوحه مقاومت‌ها و ایستادگی‌ها در برابر دشمن را ولایت‌مداری و تأسی و الگوگیری از رهبری و ولایت دانست و عنوان کرد: جنگ امروز دشمن با ایران اسلامی در عرصه اقتصاد است و تنها راه مقابله با فتنه اقتصادی عمل به فرمان جهاد اقتصادی است.
بنا بر این گزارش، همچنین، حجت‌الاسلام محمد غفاری، مسئول اجرایی یادواره شهدای منطقه سرکوهکی نیز با بیان اینکه این استان در طول دفاع مقدس از خود کارنامه درخشانی بر جای گذاشت، ابراز کرد: امروزه باید میراث‌دار خون شهدا و نه میراث‌خوار آن‌ها باشیم.
وی مهم‌ترین خصیصه شهدا را ولایتمداری آن‌ها دانست و اضافه کرد: امروز کسانی که خود را ملزم به ولایتمداری نمی‌دانند به جای میراث‌داری خون شهدا به دنبال میراث‌خواری هستند.
یادآور می‌شود، در این آئین از آهنگ دفاع مقدس با نام پلاک به خوانندگی فرشاد میرزاپور از کهگیلویه و بویراحمد رونمایی شد و محمود گرجی، مداح مطرح کشور از استان مازندران نیز به مداحی پرداخت.

captcha