شاخصه حضور در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی بصیرت‌افزایی است
کد خبر: 3337895
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴

شاخصه حضور در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی بصیرت‌افزایی است

گروه سیاسی: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد شاخصه حضور در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی را بصیرت‌افزایی دانست و گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در طول حیات پر برکت خود بارها آن را در صحنه‌های مختلف نشان داده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سیدجواد خاضع، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد امروز، 11 مردادماه در نشست خبری به مناسبت سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، اظهار کرد: در طول 35 سال شورای هماهنگی توفیقاتی از جمله برگزاری تظاهرات سرنوشت‌ساز تاریخی در 23 تیر 78 و 9 دی 88 داشته که با اعلام و فراخوان شورا این مناسبت‌ها برگزار و باعث مهار فتنه و برچیده شدن فتنه شد.
وی افزود: بدون شک اگر فتنه سال 88 در هر کشوری بود، آن کشور و نظام را ساقط می‌کرد ولی در نظام جمهوری اسلامی به برکت وجود رهبری‌های مقام معظم رهبری و بصیرت ملت ایران و مجاهدت‌های شهدا طراحان فتنه نتوانستند به نتیجه برسند و 9 دی روز خنثی سازی این فتنه بود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اسلامی کهگیلویه و بویراحمد برگزاری مناسبت‌هایی از جمله 12 فروردین، 14 خرداد، هفت تیر، هشت شهریور، عید فطر و دهه فجر را از جمله اقدامات و مأموریت‌های شورای هماهنگی انقلاب اسلامی برشمرد و عنوان کرد: امروزه هزاران شبکه رادیویی، تلویزیونی، نشریات و شبکه‌های مجازی مشغول سم‌پاشی علیه ایران بوده که هدف همه آن‌ها و هزینه‌هایی که علیه جمهوری اسلامی داشته و دارند جداسازی مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی است تا مردم را نسبت به انقلاب و رهبری بدبین کنند.
حجت‌الاسلام خاضع یادآور شد: حضور مردم در صحنه از ارکان مهم در تداوم انقلاب بوده و مردم خود را صاحب انقلاب می‌دانند و پشتیبان نظام و ولایت‌فقیه هستند.
وی شاخصه حضور در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی را بصیرت افزایی دانست و اضافه کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در طول حیات پر برکت خود بارها آن را در صحنه‌های مختلف نشان داده است.

captcha