ضرورت دفاع از مرزهای تبلیغاتی
کد خبر: 3337939
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶
آیت‌الله حسینی تأکید کرد؛

ضرورت دفاع از مرزهای تبلیغاتی

گروه سیاسی: امام جمعه یاسوج گفت: از ارکان پیشرفت جامعه و حفاظت از داشته‌ها تبلیغات بوده همانگونه که ملت ایران از مرزهای ایران دفاع کردند، لازم است که از مرزهای تبلیغاتی دفاع شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، آیت‌الله سیدعلی‌اصغر حسینی، امام جمعه یاسوج امروز،11 مردادماه در دیدار اعضای شورای برنامه‌ریزی و مجمع نمایندگان و کارکنان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، با بیان اینکه بدانیم که تبلیغات از راه‌های مقابله با دشمن است، گفت: برای خنثی کردن نقشه‌های دشمن راه‌هایی وجود دارد و یکی از این راه‌ها مسئله تبلیغ است که باید مورد توجه قرار گیرد.
وی با اشاره به اینکه هنر واقعی به صحنه‌آوردن مردم است و امام خمینی(ره) به خوبی این شرایط را فراهم کرده، افزود: ایران در بدترین شرایط مورد هجوم قرار گرفت و با رهبری‌های خردمندانه امام خمینی(ره) به لطف الهی و فداکاری مردم پیروز شد. امام جمعه یاسوج اضافه کرد: از ارکان پیشرفت جامعه و حفاظت از داشته‌ها تبلیغات بوده همانگونه که ملت ایران از مرزهای ایران دفاع کردند، لازم است که از مرزهای تبلیغاتی دفاع شود.
آیت‌الله حسینی با تاکید بر اینکه تبلیغات باید منظم و تحت یک عنوان باشد، ابراز کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در مناسبت‌های مختلف مردم را به صحنه می‌آورد و این رکن را تاکنون به خوبی به جا آورده‌ است.
بنابراین گزارش، همچنین، حجت‌الاسلام سیدجواد خاضع، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: تاسیس شورای هماهنگی با هدف توطئه‌های دشمنان نهادینه شد و در راستای مقابله با توطئه‌ها نقش بارزی داشته است.
وی با بیان اینکه حضور مردم در صحنه عامل پیروی انقلاب و رمز تداوم و اقتدار نظام است، اظهار کرد: اگر مردم در صحنه حضور نداشته باشند قطعا آن نظام و کشور شکست خواهند خورد و رمز پایداری انقلاب حضور مردمی در صحنه‌های مختلف است.
یادآور می‌شود، اعضای شورای برنامه‌ریزی و مجمع نمایندگان و کارکنان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، با عطرافشانی گلزار شهدای یاسوج، به مقام والای شهدا ادای احترام کردند.

captcha