صدور بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت 12 مرداد
کد خبر: 3338309
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶

صدور بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت 12 مرداد

گروه سیاسی: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت آغاز سی و ششمین سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سید جواد خاضع، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد امروز، 12 مردادماه به مناسبت آغاز سی و ششمین سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.
در این بیانیه آمده است: دوازدهم مرداد سالروز تأسیس نهاد انقلابی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است و این نهاد مولود انقلاب از بدو تأسیس در سال 1359 منشأ آثار فراوانی در راستای صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده و برنامه‌ریزی، مدیریت و هماهنگی برای برگزاری مناسبت‌های انقلاب اسلامی نیازمند تلاش جدی و پیگیرانه همه دستگاه‌های عضو مجمع نمایندگان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.
این رویکرد طی سی و شش سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی در صحنه‌های مختلف به اصالتی ماندگار و سنتی حسنه تبدیل شده است و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان نهادی انقلابی با رویکرد تبلیغی مأموریت برگزاری برنامه‌هایی چون دوازدهم فروردین سالروز تأسیس جمهوری اسلامی، هفتم تیر شهادت آیت‌الله دکتر بهشتی، روز جهانی قدس، سیزدهم آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، نهم دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و بیست و دوم بهمن و برنامه‌های مشابه را بر عهده دارد.
همچنین در این بیانیه بیان شده است که سهم برگزاری چنین برنامه‌هایی در تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست و برگزاری چنین مناسبت‌هایی نقطه‌ای شاخص در جهت‌گیری مواضع ملت بزرگ ایران در حمایت از آرمان‌های انقلاب اسلامی است و حضور معنادار مردم در مناسبت‌های ملی پیش از آنکه صرف برگزاری یک برنامه باشد، جهت‌گیری مردمی در برابر خنثی کردن توطئه‌های استکبار جهانی است که حرکت به موقع شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در فراخوان مردمی جهت اعلام مواضع علیه مستکبران و معاندان نظام، به نقطه اوج پیوند مردم و حاکمیت بدل می‌شود.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با رصد زمینه‌ها و زمان‌های همراهی و همدلی مردم بر پیوندی که موجب قوت بنیان جمهوری اسلامی خواهد شد، صحّه می‌گذارد و تدارک حضور مردم را به عنوان نقطه اوج این همراهی و پیوند به جهانیان نشان می‌دهد و شاخصه حضور در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی بصیرت‌افزایی است که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در طول حیات پر برکت خود بارها آن را در صحنه‌های مختلف نشان داده است.
تجربه گرانقدر این نهاد انقلابی در برگزاری برنامه‌های مختلف در طول حیات پر بار انقلاب اسلامی نشان‌دهنده سیری صعودی در جهت تحقق آرمان‌های انقلابی مردم مسلمان ایران است.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شاکله وجودی خود را در استمرار پیوند با ولایت و همراهی مردم در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی بر می‌شمارد و این شجره طیبه سایه‌ساری برای صیانت از هجمه ددمنشانه دشمنان است.
در پایان این بیانیه خاطرنشان شده است: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن بزرگداشت دوازدهم مردادماه‌، تأسیس این نهاد انقلابی را یادگاری گرانبها از رهبر فقید انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) برشمرده که در پیوند مردم با ولایت برای بزرگداشت مناسبت‌های انقلاب اسلامی نقش بسزایی را ایفا می‌کند بی‌شک حضور ثمربخش مردم نجیب و ولایتمدار کهگیلویه و بویراحمد و پیشتازی حضور آنان در مناسبت‌های انقلاب اسلامی از شاخصه و طرازی ملی برخوردار است که نشان از آگاهی ولایتمداری و روشنگری مردمان انقلابی استان است.

captcha