نشست بصیرتی با موضوع «دشمن‌شناسی» در گچساران برگزار شد
کد خبر: 3338614
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۶

نشست بصیرتی با موضوع «دشمن‌شناسی» در گچساران برگزار شد

گروه سیاسی: روز گذشته، ۱۲ مردادماه نشست بصیرتی با موضوع دشمن‌شناسی با حضور جمعی از بسیجیان شهرستان گچساران در روستای تلخاب‎شیرین از نوابع این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، سعادت‌الله عزیزی، مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه گچساران روز گذشته، 12 مردادماه در نشست بصیرتی حوزه مقاومت بسیج امام جواد(ع) در مسجد صاحب‌الزمان(عج) روستای تلخاب‌شیرین دشمن‌شناسی را از جمله نیازهای حیاتی جامعه و مردم عنوان کرد.
وی با بیان اینکه دشمنان جامعه اسلامی همواره درصدد براندازی حکومت اسلامی و تسلط بر امت اسلامی بوده تا به این وسیله بتوانند به خیال خام خود اسلام را از بین ببرند، با اشاره به سخنان امام راحل(ره) مبنی‌ بر اینکه منافقین بدتر از کفار هستند، افزود: منافقان با شعار اسلام به جنگ اسلامی می‌روند و شناخت این گروه از دشمنان نیاز به بصیرت دارد.
مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه گچساران مهم‌ترین ابزار دشمن‌شناسی را بصیرت برشمرد و عنوان کرد: افزایش اطلاعات روز سیاسی و اطلاع از اوضاع جامعه و مسائل بین‌الملل نقش مؤثری در افزایش بصیرت دارد.
عزیزی یادآور شد: امروز در صحنه جنگ نرم دشمن، موقعیت دشمن برخلاف جنگ تحمیلی ناشناخته و پنهان است و این ویژگی کار را برای ما دشوارتر کرده است، بنابراین لازم است بیشتر مواظب باشیم.

captcha