رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان باشت در گذشت
کد خبر: 3340342
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲

رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان باشت در گذشت

گروه سیاسی: عصر روز گذشته، ۱۷ مردادماه پیکر مرحوم حجت‌الاسلام سیدیعقوب حسینی «موسوی»، رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان شهرستان باشت تشییع و در جوار شهیدان این شهرستان به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی، امام جمعه باشت روز گذشته، 17 مردادماه در جمع اقشار مختلف مردمی حاضر در تشییع پیکر مرحوم حجت‌الاسلام سیدیعقوب حسینی «موسوی»، مسئول دفتر بازرسی و نظارت شورای نگهبان شهرستان باشت با بیان اینکه مهم‌ترین خصیصه آن عالم ربانی انقلابی بودن وی بود، اظهار کرد: آن مرحوم به معنای واقعی کلمه ولایت‌مدار و پیرو ولایت‌مطلقه فقیه بود و از این خط هیچ‌گاه عدول نکرد.
وی با بیان اینکه آن مرحوم زحمات زیادی برای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی متقبل شد اما هیچ‌گاه طلب‌کار انقلاب نبود، افزود: مردم باشت روحانی امین و مبارزی نستوه را از دست دادند.
بنا بر این گزارش، همچنین، حجت‌الاسلام لطف‌الله سپهر، مسئول سابق دفتر شورای نگهبان استان کهگیلویه و بویراحمد نیز با بیان اینکه سید یعقوب حسینی برای انقلاب و ولایت و کشورش ایران جان می‌داد، بیان کرد: ایشان کسی بود که برای انقلاب سرزنش شنید و تمسخرها را به جان خرید، اما دمی از حمایت ولایت، انقلاب، اصول و ارزش‌ها کوتاه نیامد.
یادآور می‌شود، حجت‌الاسلام سید یعقوب حسینی از فعالان سیاسی اصولگرا و جانباز 25 درصد جبهه‌ها با سابقه 50 ماه حضور در جبهه‌های حق علیه باطل بود که بر اثر ایست قلبی در شیراز درگذشت.

captcha