برگزاری یادواره شهدای کارکنان دولت در کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3345458
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۲

برگزاری یادواره شهدای کارکنان دولت در کهگیلویه و بویراحمد

گروه سیاسی: معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری یادواره ۱۴۰ شهید کارکنان دولت این استان طی روز یکشنبه، هشتم شهریورماه سال‌ جاری در مصلای امام خمینی(ره) یاسوج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، فتاح محمدی، معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد روز یکشنبه، 25 مردادماه در نشست ستاد بزرگداشت هفته دولت استان از برگزاری یادواره 140 شهید کارکنان دولت این استان یکشنبه، هشتم شهریورماه سال‌ جاری در مصلای امام خمینی(ره) یاسوج خبر داد.
وی با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر بهترین الگو برای مدیران اجرایی این استان به منظور خدمات‌رسانی جهادی و صادقانه به مردم این استان هستند، گفت: هفته دولت فرصتی مناسب برای بیان خدمات ارزنده دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم در ابعاد مختلف است و باید استفاده بهینه‌ای از این فرصت در استان شود.
معاون سیاسی ـ امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد غبارروبی و عطرافشانی قبور شهدا و سرکشی از خانواده شهیدان به ویژه شهدای کارکنان دولت کهگیلویه و بویراحمد و سخنرانی در مورد تبیین دستاوردهای دولت از سوی مدیران ارشد استانی و معاونین از برنامه‌های اجرایی هفته دولت است.
محمدی استفاده از قدرت رسانه‌ها و تبلیغات را یکی از ابزار مهم بیان خدمات دولت دانست و عنوان کرد: امروزه هجمه‌ها و تهدیدهات مختلفی نظام اسلامی را هدف گرفته که مباحث تبلیغاتی و فرهنگی باید مبنای کار قرار داده شود.

captcha