کرسی آزاداندیشی با موضوع تحلیل معارف دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
کد خبر: 3345717
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶
همزمان با هفته دفاع مقدس؛

کرسی آزاداندیشی با موضوع تحلیل معارف دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

گروه سیاسی: معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزاری رژه هفته دفاع مقدس،برگزاری مراسم خاطره‌گویی فرماندهان جنگ تحمیلی در مدارس، برگزاری کرسی آزاد اندیشی با موضوع تحلیل معارف دفاع مقدس را از مهمترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، فتاح محمدی، معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز، 27 مردادماه در نشست هماهنگی برنامه‌های دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس دستاوردها و پیامدهای بزرگی برای انقلاب اسلامی به همراه داشت.
وی افزود: مقام معظم رهبری از جنگ هشت ساله دفاع مقدس به عنوان گنجینه‌ای بزرگ و ارزشمند یاد کردند که وظیفه همه است از این گنجینه بزرگ در برابر مشکلات فرهنگی موجود به خوبی استفاده کنیم.
معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به باغ موزه و دهکده دفاع مقدس در کنار رودخانه بشار یاسوج، بیان کرد: رزمندگان زیادی از  این استان در جنگ هشت ساله دفاع مقدس حضور داشتند که لازم است رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان استان در قالب باغ موزه و دهکده دفاع مقدس برای مردم به نمایش گذاشته شود، ضمن اینکه  کهگیلویه و بویراحمد تنها استان کشور است که فاقد باغ موزه و دهکده دفاع مقدس است.
محمدی برگزاری رژه هفته دفاع مقدس از سوی سپاه فتح استان، برگزاری مراسم سخنرانی، دیدار و سرکشی از خانواده شهدا و جانبازان، برگزاری مراسم خاطره‌گویی فرماندهان جنگ تحمیلی در مدارس، برگزاری کرسی آزاد اندیشی با موضوع تحلیل معارف دفاع مقدس، برگزاری میزگرد در صدا و سیمای استان و انتشار نشریه دفاع مقدس را از برنامه‌های این هفته در استان اعلام کرد.
وی از برگزاری همایش تجلیل از فرماندهان استان در جنگ تحمیلی خبر داد و یادآور شد: در همایشی از فرماندهان گردان‌های جنگ تحمیلی تجلیل می‌شود که این همایش هفت مهرماه برگزار می‌شود، ضمن اینکه تصویر فرماندهان ارشد استان که در جنگ تحمیلی به شهادت رسیدند، در فضای عمومی مرکز استان و سایر شهرستان‌ها طراحی می‌شود.

captcha