مشکلات خانواده‌های شهدا در کهگیلویه و بویراحمد برطرف شود
کد خبر: 3350624
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۹
حسینی‌صدر:

مشکلات خانواده‌های شهدا در کهگیلویه و بویراحمد برطرف شود

گروه سیاسی: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در دیدار‌ با خانواده شهید خداخواست کشوری در گچساران، اظهار کرد: مشکلات خانواده‌های شهدای استان برطرف شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌‌الاسلام سید‌امان‌الله حسینی‌صدر، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، یکم شهریور در دیدار‌ با خانواده شهید خداخواست کشوری در گچساران، اظهار کرد: شهدا و خانواده شهدا امروز دارای جایگاه بزرگ و خاصی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، زیرا شهدا با اهدای خون خود و خانواده شهدا نیز با پرورش و اهدای جوانان خود به پاسداری از کشور پرداختند.
وی فرهنگ شهید و شهادت را آرمانی مهم و استراتژیک برشمرد و عنوان کرد: فرهنگ شهید و شهادت یک شعار نیست، بلکه آموزه‌ای دینی و انقلابی در راستای حفظ از آرمان‌های انقلاب اسلامی است.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: امروز ریشه تمام‌ تحولات و واکنش‌های دنیای عرب و آمریکا در نشستن پای میز مذاکره استقامت، بردباری، ولایت‌مداری و رشادت‌های رزمندگان و شهدا‌‌ست، زیرا اگر شهدا نبودند امروز امکان رشد علم و فناوری در فضایی بدون امنیت وجود نداشت.
حجت‌الاسلام حسینی‌صدر با اشاره به اینکه معنویت شهدا ضامن حرکت پرشتاب انقلاب اسلامی ایران است، اضافه کرد: اینکه امروزه در یکی از امن‌ترین کشورهای دنیا زندگی می‌کنیم نتیجه رشادت‌های این شهدای والامقام است.
یادآور می‌شود، معلم شهید خداخواست متولد روستای آب‌شیرین شهرستان گچساران در اسفندماه 1363 در منطقه شرق دجله به درجه رفیع شهادت نایل شد.

captcha