بازسازی «عملیات مرصاد» در بویراحمد
کد خبر: 3358521
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷
هفته دفاع مقدس صورت می‌گیرد؛

بازسازی «عملیات مرصاد» در بویراحمد

گروه سیاسی: فرمانده سپاه بویراحمد بازسازی عملیات مرصاد رااز برنامه‌های اجرایی همزمان با هفته دفاع مقدس در این شهرستان عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، داریوش مثنوی، فرمانده سپاه بویراحمد امروز، 15 شهریورماه در نشست شورای اداری بازسازی عملیات مرصاد را در این شهرستان از برنامه‌های اجرایی همزمان با هفته دفاع مقدس عنوان کرد.
وی در اولویت قراردادن ساخت حسینیه‌ها و اجرای برنامه‌های فرهنگی، اجرای طرح هجرت دانش‌آموزی، برگزاری جلسات شعر و خاطره‌گویی، سرکشی از خانواده‌های شهدا، فضاسازی در ادارات، پیاده‌روی خانوادگی و رژه 31 شهریورماه و برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس را از دیگر این ویژه برنامه‌ها ذکر کرد.
فرمانده سپاه شهرستان بویراحمد در ادامه اظهارات خویش با اشاره به مقوله امر به معروف و نهی از منکر، بیان کرد: نهادینه کردن امر به معروف و نهی از منکر امری ضروری است که انتظار می‌رود مدیران توجه ویژه‌ای به این امر مهم داشته باشند.
بنا بر این گزارش، همچنین، سید کرامت‌الله فرج‌زاده، معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار بویراحمد  نیز با تبریک فرارسیدن هفته دفاع، ابراز کرد: این هفته  برگ زرینی از تاریخ پر افتخار ملت بزرگوار ایران اسلامی است که باید برنامه‌های گرامیداشت آن هر سال باشکوه‌تر از سال گذشته برگزار شود.
وی هفته دفاع مقدس را نماد اقتدار و عظمت ملت ایران اسلامی دانست و عنوان کرد: این هفته فرصت مناسبی برای بازگو کردن دلاوری‌ها، رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس است، ضمن اینکه رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس با کم‌ترین امکانات در برابر دشمن متجاوز با تمامی وجود از ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع کرده و دشمن را از خاک وطن بیرون راندند.

captcha