جشنواره مالک‌اشتر ترویج‌دهنده امام‌شناسی در برهه کنونی است
کد خبر: 3361380
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۲

جشنواره مالک‌اشتر ترویج‌دهنده امام‌شناسی در برهه کنونی است

گروه سیاسی: فرمانده سپاه فجر استان فارس جشنواره مالک اشتر را ترویج‌دهنده امام‌شناسی در برهه کنونی دانست و گفت: باید با توجه به سیره انبیاء و الهام گرفتن از مولایمان علی(ع) فرماندهی مانند مالک باشیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، سردار سرتیپ غلامحسین غیب‌پرور، فرمانده سپاه فجر استان فارس روز پنجشنبه، ۱۹ شهریور در جشنواره استانی مالک اشتر در حسینیه ثارالله یاسوج، گفت: باید با توجه به سیره انبیاء و الهام گرفتن از مولایمان علی(ع) فرماندهی مانند مالک باشیم و بصیرت را در زمره کارهای خود قرار دهیم.
وی مالک اشتر شدن را به خاطر داشتن خواص و بصیرت دانست و جشنواره مالک اشتر را ترویج‌دهنده امام‌شناسی در برهه کنونی برشمرد و عنوان کرد: امروز موضوع گفتمان ولایت باید در زمره خواص باشد.
فرمانده سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه امام‌شناسی و دقت به زمان از خصیصه‌های خواص است و با بیان این‌که ولایت و رهبری به عنوان یکی از مهم ترین شاخصه‌های نظام اسلامی است، اضافه کرد: اگر امروز دشمن در کشورهای عربی با رواج جنگ‌های عشیره‌ای و نیابتی برای خود جولان و برادر مسلمان را در جلوی برادر قرار می‌دهد، همه نشان از نبود بصیرت است.
غیب‌پرور وجود رهبر معظم انقلاب اسلامی روشن‌بینی و تدبیر آینده‌نگر ایشان در مسائل منطقه‌ای را اوج اقتدار جمهوری اسلامی ایران در برابر استکبار جهانی خواند و یادآور شد: امروز اگر توانسته‌ایم در منطقه و جهان حرف برای گفتن داشته باشیم، همه به منزله داشتن رهبری عالی قدر، بزرگ و دور اندیش است.

captcha