پخش برنامه زنده تلویزیونی با عنوان «هشت» از شبکه استانی دنا
کد خبر: 3361833
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱
هفته دفاع مقدس صورت می‌گیرد؛

پخش برنامه زنده تلویزیونی با عنوان «هشت» از شبکه استانی دنا

گروه سیاسی: مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد از پخش برنامه زنده تلویزیونی با عنوان هشت از شبکه استانی دنا خبر داد و گفت: این برنامه‌ها هر شب در یکی از شهرستان‌های استان و در قالب گفت‌وگو با فرماندهان و یادگاران جنگ تحمیلی در جوار گلزار شهدا و یادمان شهدای گمنام تهیه و پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، یوسف افشارنیا، مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 21 شهریورماه در نشست برنامه‌ریزی هفته دفاع مقدس از پخش برنامه زنده تلویزیونی با عنوان هشت از شبکه استانی دنا خبر داد و اظهار کرد: این برنامه‌ها هر شب در یکی از شهرستان‌های استان و در قالب گفت‌وگو با فرماندهان و یادگاران جنگ تحمیلی در جوار گلزار شهدا و یادمان شهدای گمنام تهیه و پخش می‌شود.
وی همچنین از پخش زنده بازسازی عملیات مرصاد در یاسوج خبر داد و افزود: تله فیلم پد خندق که در آن حماسه‌ها و رشادت‌های رزمندگان استان در هشت سال دفاع مقدس به تصویر کشیده شده، از شبکه استانی دنا پخش زنده می‌شود.
بنا بر این گزارش، همچنین، فتاح محمدی، معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز از برگزاری همایش تجلیل از فرماندهان استان که در هشت سال دفاع مقدس فرماندهی گردان‌ها را بر عهده داشتند، خبر داد.
وی خدمات‌دهی رایگان کلینیک‌ها عمومی و خصوصی و همچین مطب‌ها به مردم، همایش پیاده‌روی خانواده به مناسبت دفاع مقدس با همکاری ورزش و جوانان استان و تجلیل از جانبازان، مادران و خانواده‌های شهدا به عنوان چهره ماندگار را از برنامه‌های اجرایی ویژه هفته دفاع مقدس عنوان کرد.
بنا بر این گزارش، همچنین، امرالله درفشی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد نیز یادآور شد: رزمندگان دوران دفاع مقدس با تاسی به فرهنگ عاشورا هیچ‌گاه امام خود را تنها نگذاشتند و نسل جدید نیز باید از ولایت‌مداری آن بزرگواران درس گرفته و همیشه در خط رهبری حرکت کنند.
وی برگزاری رژه نیروهای مسلح در روز 31 شهریور، همایش ائمه جمعه و جماعات، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، جشنواره بومی و محلی و همایش پیاده‌روی، برگزاری شب شعر، مسابقه طناب‌کشی، کوهنوردی اساتید بسیجی، حضور در نماز جمعه، اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم، برگزاری یادواره شهدا به صورت محله‌ای و دیدار و سرکشی از خانواده‌های شهدا را از جمله برنامه‌های گرامیداشت دوران دفاع مقدس در این استان اعلام کرد.

captcha