نواختن زنگ غدیر در مدارس کهگیلویه
کد خبر: 3365611
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۸

نواختن زنگ غدیر در مدارس کهگیلویه

گروه سیاسی: فرمانده حوزه مقاومت بسیج کهگیلویه نواختن زنگ غدیر در مدارس و برپایی ایستگاه صلواتی را از برنامه‌های مشترک هفته دفاع مقدس با دهه امامت عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌الملی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، سعید برومندزاده، فرمانده حوزه مقاومت بسیج کهگیلویه  روز گذشته، 29 شهریورماه در نشست خبری، نواختن زنگ غدیر در مدارس و برپایی ایستگاه صلواتی را از برنامه‌های مشترک هفته دفاع مقدس با دهه امامت عنوان کرد.
وی از برگزاری 36 برنامه‌ ویژه هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان خبر داد و افزود: بخشی از برنامه‌ها به صورت مشترک هفته دفاع مقدس و دهه امامت اجرا می‌شوند.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج کهگیلویه نشست‌های بصیرتی در دهدشت و شهرهای تابعه، اجرای رژه حماسی همزمان با سراسر کشور، نواختن زنگ مقاومت در مدارس و غبارروبی و عطرافشانی گلزارهای شهدا در دهدشت و بخش‌های تابعه، همایش پیاده‌روی خانوادگی و اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس ذکر کرد.
برومندزاده اعزام تیم‌های مجرب به مناطق محروم با خدمات‌دهی رایگان، اجرای برنامه هشت ویژه بزرگداشت دفاع مقدس و پخش مستقیم آن از شبکه استانی دنا و سرکشی از پنج خانواده شهید، علمای سادات و ایتام  را از سایر این ویژه برنامه‌ها اعلام کرد.

captcha