بنیه دفاعی تقویت شده؛ از اهم برکات جنگ برای کشور
کد خبر: 3366200
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶

بنیه دفاعی تقویت شده؛ از اهم برکات جنگ برای کشور

گروه سیاسی: نماینده ولی‌ فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بنیه دفاعی تقویت شده و حفظ شرف و تمامیت ارضی کشور را از اهم برکات جنگ برای کشور عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی، نماینده ولی‌ فقیه در کهگیلویه و بویراحمد امروز، 31 شهریورماه در مراسم رژه نیروهای مسلح یاسوج، اظهار کرد: انقلاب اسلامی پس از پیروزی با هجمه‌های بسیاری رو به‌رو شد که مهم‌ترین آن جنگ تحمیلی هشت ساله است.
وی با بیان اینکه مردم با تأسی از امام راحل و با وحدت به محوریت دین و ولایت در برابر همه دنیا در هشت سال دفاع مقدس ایستادگی کردند، بنیه دفاعی تقویت شده و حفظ شرف و تمامیت ارضی کشور را از اهم برکات جنگ برای کشور عنوان کرد.
نماینده ولی‌ فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به  اینکه مقاومت امروز خود را مرهون مقاومت در جنگ تحمیلی هستیم، یادآور شد: جنگ نرمی که دشمن علیه ملت ایران به راه انداخته بسیار سخت‌تر از جنگ نظامی است، چرا که دشمن درصدد زایل کردن عقل و اندیشه‌ها است.
بنا بر این گزارش، همچنین، سید موسی خادمی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز با بیان اینکه یکی از افتخارات این استان تقدیم هزار و 800 شهید در دوران هشت سال دفاع مقدس است، اضافه کرد: جنگ برای ما یک نعمت بود اولین چیزی که جنگ به ما یاد داد این بود که ضعیف نباشیم و دشمن احساس ضعف در ما نکند.
وی ابراز کرد: در هشت سال دفاع مقدس با عزم ملی و تبعیت از ولایت توانستیم در مقابل دشمنان خود ایستادگی کنیم و به پیروزی برسیم و امروز نیز باید در کارزار اقتصادی با همان اراده در مقابل دشمنان مقابله می‌کنیم.

captcha