اقتدار جمهوری اسلامی در دفاع مقدس نشات گرفته از ولایت‌پذیری بود
کد خبر: 3366282
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱

اقتدار جمهوری اسلامی در دفاع مقدس نشات گرفته از ولایت‌پذیری بود

گروه سیاسی: یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک قدرت بلامنازع علمی و نظامی در ابعاد مختلف مطرح است، گفت: اقتدار جمهوری اسلامی ایران در جنگ تحمیلی نشات گرفته از ولایت پذیری بوده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، خیرالله علوی‌تبار، یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس امروز، 31 شهریورماه در مراسم رژه حماسی نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان کهگیلویه در دهدشت، با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک قدرت بلامنازع علمی و نظامی در ابعاد مختلف مطرح است، اظهار کرد: اقتدار جمهوری اسلامی ایران در جنگ تحمیلی نشات گرفته از ولایت پذیری بوده است.
وی با بیان اینکه دشمنان همواره برای از پای درآوردن نظام اسلامی توطئه و نیرنگ داشته و دارند،افزود: امروز روز آغاز تجاوز و روز جسارت دشمنان در تجاوز به حریم جمهوری اسلامی ایران است که در این دوران اقتدار نهفته جمهوری اسلامی که نشأت گرفته از ولایت بود به اثبات برسد.
یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه راه‌انداختن جنگ نرم از سوی دشمنان قسم خورده و بهانه‌های مختلف برای براندازی و ساقط کردن حکومت اسلامی به خاطر حاکمیت فرهنگ الهی و آن‌چه در قرآن بود به شکست انجامید، بیان کرد: ما مأمور به پیاده کردن فرهنگ قرآن و فرهنگ دینی در جهان هستیم.
علوی‌تبار فرهنگ قرآنی را به عنوان ارث آدمیت، امام و شهدا دانست و خواستار حفظ این فرهنگ ارزشمند جهت مقابله با فرهنگ نادرست طاغوتی شد.

captcha