راهپیمایی یاسوجی‌ها در محکومیت حملات رژیم صهونیستی به مسجد‌الاقصی
کد خبر: 3366781
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷

راهپیمایی یاسوجی‌ها در محکومیت حملات رژیم صهونیستی به مسجد‌الاقصی

گروه سیاسی: سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از راهپیمایی در محکومیت حملات رژیم صهونیستی به مسجد‌الاقصی جمعه هفته جاری، سوم مهر بعد از نماز عبادی ـ سیاسی در یاسوج از مصلای امام خمینی(ره) به سمت مسجد صاحب‌الزمان(عج) این شهر و سایر شهرستان‌های استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سید جواد خاضع، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد امروز، یکم مهر در نشست هماهنگی برگزاری راهپیمایی محکومیت حمله رژیم غاصب صهیونیستی به مسجد‌الاقصی، اظهار کرد: این روزها شاهد حملات رژیم جعلی و کودک‌کش اسرائیل به مسجد‌الاقصی هستیم.
وی افزود: حملات رژیم اسرائیل به قبله اول مسلمان ظرف روزهای اخیر آغاز شده و این رژیم در سکوت برخی از کشورهای عربی منطقه و همچنین با حمایت‌های کشورهای اروپایی به مسجدالاقصی تجاوز کرده است.
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اظهارات خویش اضافه کرد: حملات و تجاوزهای رژیم آل‌سعود به مردم بی‌دفاع یمن حتی در ایام ارزشمند حج تمتع که نشانگر وحدت و انسجام امت اسلامی است متوقف نشده و این رژیم به نمایندگی از آمریکا و اسرائیل به کشتار مردم یمن ادامه می‌دهد.
حجت‌الاسلام خاضع یادآور شد: آل صعود با همکاری رژیم صهیونیستی به دروغ خود را خادم حرمین شریفین می‌نامند در حالی که آنان نه تنها خادم نیستند، بلکه خائن حرمین شریفین و مسلمانان هستند.
وی از راهپیمایی در محکومیت حملات رژیم صهونیستی به مسجد‌الاقصی جمعه هفته جاری، سوم مهر بعد از نماز عبادی ـ سیاسی در یاسوج از مصلای امام خمینی(ره) به سمت مسجد صاحب‌الزمان (عج) این شهر و سایر شهرستان‌های استان با شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل‌سعود خبر داد.

captcha