ترویج سبک زندگی اسلامی؛ در گروی الگوپذیری از پیشوایان دینی
کد خبر: 3374269
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷

ترویج سبک زندگی اسلامی؛ در گروی الگوپذیری از پیشوایان دینی

گروه اجتماعی: مبتکر و مجری طرح شیرین‌سازی زندگی گفت: ترویج سبک زندگی اسلامی با الگوپذیری از پیشوایان دینی و اعتقاد به آن میسر می شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام امرالله گیوی‌ نهاوندی، مبتکر و مجری طرح شیرین‌سازی زندگی روز گذشته، ششم مهرماه در کارگاه‌های آسیب‌شناسی طلاق و سبک زندگی اسلامی در مسجد صاحب‌الزمان(عج) یاسوج، اظهار کرد: ترویج سبک زندگی اسلامی با الگوپذیری از پیشوایان دینی و اعتقاد به آن میسر می‌شود.
وی با بیان اینکه زندگی ائمه اطهار(ع) برترین الگوی زندگی سالم برای افراد جامعه است، افزود: در حال حاضر رابطه زن و شوهر، رابطه ظالم به مظلوم است و زنان و مردان در خانواده نسبت به یکدیگر ظلم می‌کنند.‎
مبتکر و مجری طرح شیرین‌سازی زندگی با بیان اینکه زندگی در جامعه کنونی ما تلخ است، چراکه آمار طلاق در جامعه بالاست و در هر ساعت 19 طلاق در کشور ثبت می‌شود، ‎اضافه کرد: طلاق یک مرگ بوده و با خود 70 آسیب در جامعه ایجاد می‌کند.
حجت‌الاسلام گیوی‌‌نهاوندی مهم‌ترین علل افزایش طلاق در کشور در سال‌های اخیر را فقر، اعتیاد، بیکاری، چشم و هم‌چشمی، تجمل‌گرایی، دخالت والدین در زندگی زوج‌های جوان، خشونت کلامی، خشونت فیزیکی و خیانت مرد به زن و بر عکس عنوان کرد.
وی احترام متقابل، محبت مستمر، شادابی و نشاط در زندگی و فضای معنوی را مهم‌ترین اصول برای شیرین‌سازی زندگی برشمرد.
یادآور می‌شود، طرح شیرین‌سازی زندگی از جمله طرح‌های مصوب شورای فرهنگ عمومی کشور بوده که مبتکر و مجری این طرح حجت‌الاسلام امرالله گیوی‌ نهاوندی به ‌منظور جلوگیری از آسیب‌‌های اجتماعی است.

captcha