برپایی نمایشگاه «اقتصاد مقاومتی» در یاسوج/ آمادگی انعقاد تفاهم‌نامه با جهاد دانشگاهی
کد خبر: 3379179
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷

برپایی نمایشگاه «اقتصاد مقاومتی» در یاسوج/ آمادگی انعقاد تفاهم‌نامه با جهاد دانشگاهی

گروه سیاسی: مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از برپایی نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی به صورت شبانه‌روز در ۶ غرفه واقع در ترمینال یاسوج خبر داد.

رضا رنجبر، مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، از برپایی نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی به صورت شبانه‌روز در 6 غرفه با قیمت مناسب واقع در ترمینال یاسوج خبر داد.
وی با بیان اینکه این محصولات ماحصل اقتصاد مقاومتی استان است، گرده گل، زعفران، داروهای گیاهی، قارچ، مرغ کشتارشده، ترشی‌جات و شوریجات، صنایع‌دستی و عسل را از جمله محصولات عنوان کرد.
مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اظهارات خویش از برگزاری همایش محرومیت‌زدایی با حضور سردار سید ضیاء‌الدین حزبی، فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء قرب کوثر خبر داد.
رنجبر پروژه‌های عمرانی سال‌جاری بسیج سازندگی را 107 مورد برشمرد و 10 مصلا در 10 شهر این استان را با پیشرفت فیزیکی بیش از 75 درصد را از جمله این پروژه‌ها ذکر کرد، ضمن اینکه بیش از 60 درصد پرژه‌ها انجام شده و مابقی در حال اجرا است.
وی در ادامه اعتبار تخصیصی اقتصاد مقاومتی سال‌جاری را 13 میلیارد تومان دانست و عنوان کرد: هدف در این زمینه کمک به تولید و اشتغال‌زایی است.
مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد پرورش زعفران و شتر مرغ در استان را از طرح‌های بسیار خوب اعلام کرد و گفت: طی سال‌جاری 20 طرح زعفران تسهیلات دادیم که به‌زودی بهره‌برداری صورت می‌گیرد، ضمن اینکه پرورش شترمرغ بازاریابی، فروش خوب و اشتغال‌زایی در استان ایجاد می‌کند.
رنجبر در بخش دیگری از سخنان خویش از آمادگی بسیج سازندگی جهت انعقاد تفاهم‌نامه با جهاد دانشگاهی برای نظارت، آموزش و طرح‌های توجیهی خبر داد.
سیده مهناز خزیر

captcha