احداث ۲۲ مسجد در کهگیلویه و بویراحمد از سوی گروه‌های جهادی
کد خبر: 3379618
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۴

احداث ۲۲ مسجد در کهگیلویه و بویراحمد از سوی گروه‌های جهادی

گروه سیاسی: مدیر آموزش، کارآفرینی و اشتغال بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از احداث ۲۲ مسجد در مناطق محروم استان از سوی گروه‌های جهادی طی بیش از دو سال خبر داد.

مجید پناهی، مدیر آموزش، کارآفرینی و اشتغال سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، از فعالیت 70 گروه جهادی در مناطق محروم سطح استان خبر داد و گفت: هیچ نهاد یا مجموعه‌ای به جز دانشگاه‌ها در این زمینه همکاری نمی‌کند، ضمن اینکه همکاری دانشگاه‌ها نیز ضعیف است.
وی عملکرد گروه‌های جهادی در سطح استان را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: احداث 22 مسجد در مناطق محروم استان طی بیش از دو سال از جمله اهم این فعالیت‌هاست.
مدیر آموزش، کارآفرینی و اشتغال سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از قبولی 85 درصدی سه هزار و 47 نفر بی‌سواد با 453 مربی طرح نهضت سوادآموزی طی سال‌جاری خبر داد و اضافه کرد: در این زمینه جزء استان‌های برتر کشور هستیم.
پناهی در ادامه اظهارات خویش از اعزام 80 نفر در قالب تیم پزشکی ـ درمانی، چهار تیم تک تخصصی و یک بیمارستان صحرایی  به مناطق محروم سطح استان خبر داد.
وی با بیان اینکه در طرح حلقه‌های صالحین بسیج سازندگی 20 هزار نفر شرکت داده شدند، بیان کرد: تاکنون بیش از هفت هزار نفر آنها برای فعالیت‌های مربوطه به مناطق محروم اعزام شدند.
مدیر آموزش، کارآفرینی و اشتغال سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از احداث 49 مدرسه طی سال‌جاری با مشارکت 70 درصد برادران و 30 درصد خواهران در سطح مناطق محروم استان در قالب طرح هجرت دانش‌آموزی با هدف مرمت، بهسازی و زیباسازی مدارس خبر داد.
پناهی در بخش دیگری از سخنان خویش بسته‌بندی نامطلوب در همه زمینه‌ها را از جمله مشکلات طرح‌های بسیج سازندگی این استان برشمرد و عنوان کرد: در بخش‌هایی فعالیت طرح‌ها مطلوب است اما بسته‌بندی نادرست باعث هدررفت کار می‌شود و در حال حاضر در تلاش هستیم که بسته‌بندی درست را در سطح استان نهادینه کنیم.
سیده مهناز خزیر

captcha