لزوم تببین درست و صحیح از واقعه عاشورا
کد خبر: 3383959
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷

لزوم تببین درست و صحیح از واقعه عاشورا

گروه سیاسی: رئیس سازمان بسیج مداحان کشور تببین درست و صحیح از واقعه عاشورا را یک ضرورت ذکر کرد و گفت: امیدواریم با عملی کردن این مقوله، رضایت امام زمان(عج) را جلب کنیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، محمد فراهانی، رئیس سازمان بسیج مداحان کشور روز گذشته، 18 مهرماه در گردهمایی ویژه ماه محرم در حسینیه ثارالله یاسوج، تببین درست و صحیح از واقعه عاشورا را یک ضرورت خواند و اظهار کرد: امیدواریم با عملی کردن این مقوله، رضایت امام زمان(عج) را جلب کنیم.
وی با بیان اینکه باید بدانیم متصدی مجالس اهل بیت در ابتدا خود اهل بیت(ع) بودند، افزود: باید اشعار و ذکرهایی که امسال در هیئت‌های مذهبی خوانده می‌شود، اشعار استکبارستیزی باشد.
رئیس سازمان بسیج مداحان کشور با اشاره به اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی مظهر تبلور شیطان و داعش، آل‌سعود و آل‌ یهود نوچه‌های آنها هستند، بیان کرد: هدف دشمن تحریف در نهضت حسینی و ورود خرافات به مهدویت بوده و برای عملی شدن این هدف می‌خواهند ابتدا ولایت فقیه را خط بزنند و به قول خودشان مهندسی معکوس انجام دهند و بعد از اینکه ولایت فقیه خط خورد، ولایت فقیه جدید بسازند.
فراهانی پرداختن به حق‌الناس، اهمیت دادن به حقوق مردم و وجود عالم دینی در مجلس را شرط قبولی مجلس مذهبی برشمرد و عنوان کرد: مباحث سیاسی، مواضع و روش و مطالبی که در مجالس امسال عنوان می‌شود باید مطالبی که مقام معظم رهبری تعیین می‌کند، باشند.

captcha