اجرای طرح نهضت دخترانه «ما زنده‌ایم» در کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3383997
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶

اجرای طرح نهضت دخترانه «ما زنده‌ایم» در کهگیلویه و بویراحمد

گروه سیاسی: مسئول بسیج دانشجویی واحد خواهران کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح نهضت دخترانه ما زنده‌ایم با محوریت عفت،شجاعت،احساس مسئولیت و عطوفت یک دختر مسلمان و جوان ایرانی در یک برنامه 6 ماهه در سراسر استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، ماه‌منیر گرجی‌زاده، مسئول بسیج دانشجویی واحد خواهران استان کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 18 مهرماه در نشست خبری از اجرای طرح نهضت دخترانه ما زنده‌ایم با محوریت عفت،شجاعت،احساس مسئولیت و عطوفت یک دختر مسلمان و جوان ایرانی در یک برنامه 6 ماهه در سراسر استان خبر داد.
وی افزود: طرح نهضت دخترانه ما زنده‌ایم برگرفته از کتاب خاطرات اسارت معصومه آباد با نام من زنده‌ام برای سه گروه شامل بسیج دانش‌آموزی‌، بسیج ورزشکاران و بسیج دانشجویی اجرا خواهد شد.
مسئول بسیج دانشجویی واحد خواهران کهگیلویه و بویراحمد هدف از برگزاری این طرح را احیای هویت دینی در راستای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و فرهنگ ملی کشور در بین دختران جوان دانست و عنوان کرد: این طرح در یک دوره 6 ماهه برای دو قشر دختران محجبه و دخترانی که عام هستند، اجرا می‌شود.
گرجی‌زاده اظهارکرد: به دلیل اینکه هویت دینی زن مسلمان بعد از دفاع مقدس دچار یک سری تغییرات و انحرافاتی شده است و بنابر تاکید مقام معظم رهبری برای شناساندن زن مسلمان ایرانی به عنوان الگوی نسل سوم اقدام به برگزاری طرح نهضت دخترانه مازنده‌ایم کرده‌ایم.
وی برنامه‌های شب‌های خوابگاه، جشنواره‌های فرهنگی ـ هنری، کارگاه‌های آموزشی ویژه نیروهای فعال فرهنگی با ساماندهی حلقه‌های صالحین با موضوعات ویژه زنان و دختران خوابگاهی، برگزاری مسابقات ورزشی ما زنده‌ایم، برگزاری نمایشگاه کتاب و عکس در سطح دانشگاهی و تجلیل از دانشجویان برگزیده دانشجویی را از جمله برنامه‌های اجرایی در سطح دانشگاه اعلام کرد.
یادآور می‌شود، شب گذشته، 18 مهرماه این طرح در سالن شهید جرجانی علوم پزشکی یاسوج افتتاح شد و تا آخر اسفند این طرح با اجرای برنامه‌های مختلف ادامه دارد.

captcha