حضور گسترده مردم در مناسبت‌های ملی در افزایش اقتدار نظام مؤثر است
کد خبر: 3384377
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴

حضور گسترده مردم در مناسبت‌های ملی در افزایش اقتدار نظام مؤثر است

گروه سیاسی: معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: حضور گسترده قشرهای مختلف ملت ایران در مناسبت‌های ملی و مذهبی از جمله مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان در افزایش کارآمدی و اقتدار روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی مؤثر است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، فتاح محمدی، معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 19 مهرماه در نشست ستاد بزرگداشت یوم‌الله 13 آبان در کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: حضور گسترده قشرهای مختلف ملت ایران در مناسبت‌های ملی و مذهبی از جمله مراسم یوم‌الله 13 آبان در افزایش کارآمدی و اقتدار روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی مؤثر است.
وی با بیان اینکه مهمترین راهبرد جمهوری اسلامی ایران ترویج ارزش‌های دینی، دفاع از حقوق مظلومان و مبارزه با استکبار است، افزود: ایران هیچ‌گونه ارتباطی به جز در بحث توافق هسته‌ای با کشور آمریکا ندارد، ضمن اینکه دشمنان اسلام حضور مردم در این راهپیمایی‌ها را با دقت بررسی و نگاه می‌کنند و بدون شک این راهپیمایی بر دشمنان اسلام تاثیراتی خواهد داشت.
معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: نباید دشمنان اسلام احساس کنند که بین مردم و دولت فاصله افتاده است که اگر به چنین نتیجه‌ای برسند به گونه‌ای دیگر وارد می‌شوند و علیه کشور اقدام خواهند کرد.
محمدی خواستار برگزاری و فعال‌تر شدن کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌های استان و پاسخ به شبهات در خصوص رابطه ایران با آمریکا شد.
بنا بر این گزارش، همچنین، حجت‌الاسلام سید جواد خاضع، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نیز با بیان اینکه استکبار ستیزی جز مبانی انقلاب اسلامی ایران است، بیان کرد: 13 آبان روز ملی مبارزه و مقابله با آمریکاست.
وی در خصوص مذاکره هسته‌ای و هدف استکبار جهانی از تفاهم در این مذاکرات، یادآور شد: مقام معظم رهبری هدف آمریکا از تفاهم در مذاکرات هسته‌ای را نفوذ به داخل کشور دانستند که با توجه به این فرموده مقام معظم رهبری 13 آبان امسال در شرایط خاص برگزار می‌شود.
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزاری راهپیمایی روز 13 آبان، برپایی ایستگاه‌های نقاشی، برپایی کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه در خصوص روز ملی استکبار و شعار مرگ بر آمریکا، برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز و دانشجو و مسابقه عکاسی را از جمله ویژه برنامه‌های اجرایی روز 13 آبان عنوان کرد.

captcha