راهپیمایی حمایت از «آمران به معروف و ناهیان از منکر» در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
کد خبر: 3386130
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۸

راهپیمایی حمایت از «آمران به معروف و ناهیان از منکر» در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

گروه سیاسی: روز گذشته، ۲۴ مهرماه بعد از اقامه نماز جمعه این هفته راهپیمایی حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر از مصلای امام خمینی(ره) یاسوج تا مسجد صاحب‌الزمان(عج) این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد، روز گذشته، 24 مهرماه بعد از اقامه نماز جمعه این هفته راهپیمایی حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر و همچنین حمایت از قانون آمران به معروف از مصلی امام خمینی(ره) یاسوج تا مسجد صاحب‌الزمان(عج) این شهر برگزار شد.
شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی با سردادن شعارهای «آمرین به معروف حمایت حمایت، ناهیان از منکر حمایت حمایت، شعار هر مسلمان عفت، غیرت و شهامت،شعار هر ایرانی حفظ شعائر اسلامی، لبیک یا حسین،حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ما است، ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده، و ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند» حمایت قاطع خود را از آمران به معروف و ناهیان از منکر اعلام کردند.
یادآور می‌شود، در پایان این راهنمایی قطعنامه 5 ماده‌ای قرائت شد و شرکت‌کنندگان با سردادن فریادهای الله اکبر خامنه‌ای رهبر  مفاد آن را تائید کردند.

captcha