۱۳ آبان اعلام انزجار از استکبار جهانی است
کد خبر: 3393672
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۸

۱۳ آبان اعلام انزجار از استکبار جهانی است

گروه سیاسی: معاون فرماندار گچساران گفت: ۱۳ آبان روز اقتدار، سربلندی و شکوه انقلاب اسلامی و اعلام انزجار از استکبار جهانی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، مرتضی سجادپور، معاون فرماندار گچساران روز گذشته، سوم آبان ماه در نشست هماهنگی برگزاری مراسم یوم‌الله 13 آبان اظهار کرد: 13 آبان روز اقتدار، سربلندی و شکوه انقلاب اسلامی و اعلام انزجار از استکبار جهانی است.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با نثار خون هزاران شهید به دست آمده و پاسداری از این نظام و انقلاب وظیفه تمام قشرهای ملت ایران است، افزود: در این روز ریشه استکبار جهانی برای همیشه در ایران برچیده شد.
معاون فرماندار گچساران با بیان اینکه قشر جوان و دانش‌آموزان در این روز ثابت کردند که فرهنگ شهادت و پیروی از ولایت فقیه می‌تواند انقلاب اسلامی را در مقابل تمام توطئه‌ها بیمه کند، بیان کرد: دانش‌آموزان ضمن شرکت در جنگ در هشت سال دفاع مقدس با تلاش و تحصیل، ایران اسلامی را به کانون‌های تولید علم و دانش در منطقه تبدیل کردند.
سجادپور تشکیل کمیته 6‌گانه، آمادگی ادارات و نهادها برای برگزاری مراسم راهپیمایی، نصب بنر و پلاکارد و برپایی ایستگاه صلواتی در سطح شهرستان را از برنامه‌های اجرایی این نشست ذکر کرد.

captcha