استکبار جهانی از قدرت نظامی ایران آگاه است/ مدیران دستگاه‌های اجرایی؛ امانتداران مردم
کد خبر: 3427004
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۷
حجت‌الاسلام تقوی؛

استکبار جهانی از قدرت نظامی ایران آگاه است/ مدیران دستگاه‌های اجرایی؛ امانتداران مردم

گروه سیاسی: رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه استکبار جهانی نمی‌تواند به کشور ما حمله نظامی کند، گفت: استکبار از قدرت نظامی ایران آگاه است و اگر توانایی حمله به کشور ما را داشت حتی لحظه‌ای هم تأمل نمی‌کردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه سراسر کشور روز گذشته، 9 آبان ماه در نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به اینکه آمریکا نباید خیال کند برجام راهی برای نفوذ به کشور ایران است، اظهار کرد: ما آمریکا را نه تنها منجی نمی‌دانیم، بلکه هنوز این کشور را شیطان بزرگ محسوب می‌کنیم و هیچ امیدی به این کشور نداریم.
وی با بیان اینکه وحدت، وفاق و همدلی جزء مسائل اصولی هستند و در صورت خدشه وارد شدن به این مسائل، هیچ مدیر اجرایی با داشتن بیشترین امکانات نمی‌تواند کارها را در فضای آشفته به خوبی انجام دهد، افزود: همدلی و هماهنگی تا حدود زیادی در این استان وجود دارد که این امر باعث پیشرفت استان می‌شود.
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه سراسر کشور با اشاره به نقش مردم در نظام اسلامی، اضافه کرد: در این خصوص ابعاد مردمی بسیار مهم است و مردم در همه مسائل باید در صحنه حضور داشته باشند و ناامید نشوند، زیرا هر حرکتی به ناامیدی بینجامد به نفع نظام نیست.
حجت‌الاسلام تقوی بیان کرد: ائمه جمعه سراسر کشور مؤظفند به مسئولان و مدیران مخلصی که قصد دارند به مردم خدمت کنند کمک کرده و به عنوان بازویی تأثیرگذار بستر لازم برای پیشرفت کار چنین مدیرانی را فراهم آورند.
وی در ادامه اظهارات خویش با بیان اینکه اداره امور کشور نیاز به تدبیر، عقل، اندیشه، سعه صدر، تحمل مشکلات و صبوری دارد، عنوان کرد: ما با یک دنیای عجیب و غریب روبرو هستیم که در این دنیا استکبار جهانی هر روز به ما چنگ و دندان نشان می‌دهد که پس از تصویب برجام انتظار داشتیم سطح ادبیات این کشورها تا حدودی تغییر کند اما باز می‌گویند گزینه نظامی روی میز است.
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه سراسر کشور افزود: استکبار جهانی نمی‌تواند به کشور ما حمله نظامی کند، زیرا از قدرت نظامی ایران آگاه است و اگر توانایی حمله به کشور ما را داشت حتی لحظه‌ای هم تأمل نمی‌کردند و می‌دانند که هدف‌گیری موشک‌های ایران در حال حاضر به کدام نقطه است و در صورتی که دست از پا خطا کند ملت ما برای مقابله آمادگی کامل دارد.
حجت‌الاسلام تقوی با بیان اینکه دولت و ملت ایران استوار پشت سر رهبری ایستاده است و در عین حال به تعبیر مقام معظم رهبری باید مراقب نفوذ نیز باشیم، خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی این استان، یادآور شد: شما امانتدار مردم هستید و پایه‌های صندلی‌های شما روی خون شهداست و در صورتی که نتوانید به خوبی مسئولیت خود را انجام دهید در برابر همه شهدا مسئول هستید.

captcha