سربازان انقلاب اسلامی برای مبارزه با تروریسم و ایجاد آرامش در منطقه تلاش می‌کنند
کد خبر: 3446475
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲
دقیقی:

سربازان انقلاب اسلامی برای مبارزه با تروریسم و ایجاد آرامش در منطقه تلاش می‌کنند

گروه سیاسی: مشاور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: سربازان انقلاب اسلامی برای شهادت‌طلبی در مسیر مبارزه با تروریسم و ایجاد آرامش در منطقه تلاش می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، حسین دقیقی، مشاور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح روز گذشته، 18 آبان ماه در مراسم بزرگداشت سومین روز درگذشت سرهنگ پاسدار جهان‌پناه سینا در گچساران، اظهار کرد: نفوذ از طریق برخی انسان‌های غربزده و بریده‌ای که در فکر امتیازگیری از آمریکا هستند، بی‌اثر است و باید بدانند که اگر می‌خواستیم با آمریکا کنار بیاییم که انقلاب نمی‌کردیم.
وی با بیان اینکه آمریکا عامل بی‌ثباتی، ایجاد داعش و طالبان است، افزود: نتانیاهو در تحلیلی گفت ایران چهار کشور عربی منطقه را اشغال کرده و در پایتخت‌های این کشورها بیروت، بغداد، دمشق و صنعا استقرار پیدا کرده است.
مشاور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اضافه کرد: عربستان در حال اجرای خواسته‌های رژیم غاصب صهیونیستی است و حمله به یمن را در راستای جلوگیری از ایران اسلامی عنوان کرده است.
سردار دقیقی با بیان اینکه مردم ایران صلح‌دوست بوده و اهل خشونت نیستند، بیان کرد: ایرانی‌ها صلح‌دوست و آزاد هستند و زیر بار کسی نمی‌روند، اما هجوم و تهاجمی نیز به هیچ کشور یا منطقه‌ای ندارند.
وی با بیان اینکه عراق پس از ایران بزرگترین کشور شیعه در منطقه خاورمیانه است، یادآور شد: اگر جنگ داخلی ثبات به شمار می‌رود ما ضد آن هستیم و ما برای مبارزه با تروریسم سرمایه‌گذاری می‌کنیم.
مشاور وزیر دفاع با بیان اینکه سربازان انقلاب اسلامی برای شهادت‌طلبی در مسیر مبارزه با تروریسم و ایجاد آرامش در منطقه تلاش می‌کنند، گفت: شهدای این روزهای عراق و سوریه برای مبارزه با تروریسم سرکش و لجام‌گسیخته‌ای است که آمریکا در منطقه راه انداخته است.
سردار دقیقی با بیان اینکه ما هزینه‌های سنگینی برای حفظ استقلال‌طلبی خود پرداخت کرده‌ایم، ابراز کرد: آمریکا بعد از 36 سال متوجه بی‌اثر بودن عملیات نظامی علیه ایران اسلامی شده و در این خصوص تاکتیک خود را عوض می‌کند، ضمن اینکه امروز آمریکا با روش نفوذ از درون قصد براندازی جمهوری اسلامی ایران را دارد.
وی در ادامه اظهار کرد: آمریکا تنها چیزی که از این منطقه می‌خواهد نه اسلام اهل تسنن است و نه اسلام اهل تشیع، برای آنها تنها یک چیز در منطقه مهم است و آن نفت ارزان و جریان سالم و بی‌دردسر نفت است.
مشاور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بخش دیگری از اظهارات خویش اضافه کرد: نظام اسلامی از نظر نظامی در برابر تمام دنیا ایستاد و امروز نیز از نظر سیاسی ایران در برابر کشورهای مذاکره کننده 5+1 با اقتدار حرف‌های خودش را زد و غربی‌ها در برابر استدلال‌ها‌، توانایی و استقامت تیم دیپلماسی ایران کم آوردند و امروز عده‌ای سعی بر ایجاد تفرقه میان ملت نکنند و باید توجه داشت که ملت ما تا زمانی که پشتیبان ولایت هستند هیچ آسیبی به این مملکت نخواهد رسید.

captcha