تشریح ویژه برنامه‌های هفته بسیج در سپاه بویراحمد
کد خبر: 3454276
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲

تشریح ویژه برنامه‌های هفته بسیج در سپاه بویراحمد

گروه سیاسی: فرمانده سپاه شهرستان بویراحمد ویژه برنامه‌های هفته بسیج از سوی این ناحیه را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، داریوش مثنوی، فرمانده سپاه شهرستان بویراحمد امروز، 27 آبان ماه در نشست خبری ویژه برنامه‌های هفته بسیج از سوی این ناحیه را تشریح کرد. 
وی با بیان اینکه نهادینه کردن فرهنگ و تفکر بسیجی برای حل بسیاری از چالش‌ها و مشکلات فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی در جامعه ضروری است،گفت: نقش آفرینی این گفتمان تاکنون ضامن استمرار و تدوام نظام اسلامی شده است.
فرمانده سپاه شهرستان بویراحمد افزود: دستاوردها و برکات این شجره طیبه در طول بیش از 37 سال عمر انقلاب اسلامی به‌ویژه در طول هشت سال دفاع مقدس بر هیچ کس پوشیده نیست.
مثنوی بیان کرد: ترویج فرهنگ و گفتمان ناب بسیج مناسب‌ترین گزینه برای خنثی‌سازی توطئه‌ها و ترفندهای شوم دشمنان است.
وی برگزاری صبحگاه مشترک دانش‌آموزان بسیجی در سطح مدارس شهرستان، نشست بیش از 100 حلقه صالحین، بهره‌برداری از چندین طرح اقتصاد مقاومتی، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در سطح نواحی و حوزه‌های مقاومت را از مهمترین برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان ذکر کرد.
فرمانده سپاه شهرستان بویراحمد برگزاری حماسه شکوه با حضور قشرهای مختلف بسیجی در پنج آذر، غبارروبی و عطرافشانی گلزار مطهر شهدا و بهره‌برداری از سه مرکزحوزه مقاومت و یک سالن ورزشی چند منظوره در قالب طرح‌های بسیج سازندگی را از دیگر ویژه‌برنامه‌های گرامیداشت این هفته اعلام کرد.

captcha