ضرورت مدیریت فرزندان در ورود به شبکه‌های مجازی
کد خبر: 3469902
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳
حجت‌الاسلام رضوی تاکید کرد؛

ضرورت مدیریت فرزندان در ورود به شبکه‌های مجازی

گروه فضای مجازی: معاون پژوهشی حوزه‌های علمیه کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر ضرورت مدیریت فرزندان در ورود به شبکه‌های مجازی، گفت: خانواده‌ها نحوه صحیح استفاده از فضای مجازی را به فرزندان خود آموزش دهند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام رضوی، معاون پژوهشی حوزه‌های علمیه کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، چهارم بهمن‌ماه در همایش تحکیم خانواده، با تاکید بر ضرورت مدیریت فرزندان در ورود به شبکه‌های مجازی، اظهار کرد: خانواده‌ها نحوه صحیح استفاده از فضای مجازی را به فرزندان خود آموزش دهند.
وی با بیان اینکه اصول تربیتی اسلام برگرفته از قرآن و سنت بوده و برترین الگو برای تربیت فرزندان در خانواده‌هاست، افزود: عملی شدن دستورات قرآن در روابط زن و مرد و شیوه تربیت فرزندان، باعث تحکیم خانواده و پایداری آن خواهد بود.
معاون پژوهشی حوزه‌های علمیه کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تقوی برترین لباس برای بازداشتن انسان از گناه است، بیان کرد: کودکانی که در خانواده‌هایی با اعتقادات مذهبی بزرگ می‌شوند، معمولا در آینده تقوا پیشه می‌کنند و راه را از چاه باز می‌شناسند.
حجت‌الاسلام رضوی با بیان اینکه آموزش راه و روش استفاده مناسب و درست از تکنولوژی وظیفه‌ای است که خانواده‌ها در قبال فرزندان دارند، تاکید کرد: تکنولوژی باید در راستای پرورش خلاقیت‌ها به کار گرفته شده و استفاده ناصحیح از آن لطمه بزرگی بر پیکر خانواده وارد می‌کند.
وی اضافه کرد: امروزه در بسیاری از کشورها محتوای نامناسب فضاهای مجازی، بدترین آسیب‌ها را به بنیان خانواده وارد کرده است.
captcha